Hej, jeg skriver dette indlæg på vejne af en veninde, der læser til markedsføringsøkonom, eller bedre sagt den engelske pendant: marketing management. Hun har brug for din hjælp, for hun skal til eksamen i economy og budgeting, hvilket volder en smule problemer for hende. Jeg er 100 procent sikker på, at der er begavede mennesker herinde, der kan forklare hende tingene, så hun med god samvittighed kan komme over denne afgørende eksamen! Hvis du samtidigt ikke er blevet millionær på din virksomhed endnu, så er det en klar fordel - for hun vil gerne betale for lektiehjælpen, men har ikke så store økonomiske midler til rådighed, at hun kunne betale en professor i emnet. Hvis du mener at det er en overkommelig opgave for dig og du gerne vil tjene lidt ved siden af din SU, så skriv venligst til undertegnede. Min mail er christiansen.lars(a)yahoo.de. Jeg formidler kontakten. Det drejer sig om cirka 2 timer om ugen, så der er ikke tale om en fuldtidsstilling! ;-) Jeg håber meget, at der er en kvalificeret person, der kunne tænke sig at hjælpe. Venlig hilsen, Lars |
economy og budeting - hjælp søges snarest!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)