Hej, Jeg har 5 rejsesites til salg, alle med indtjening. De har samlet set tjent 1500 kr på Google Adsense denne måned og omkring 3000 kr i det nye år, hvor en side har stået for det meste. Jeg har en gennemsnitlig CTR på 12% og en gennemsnitlig klik pris på 2,62 dkk. Siderne har gode placeringer for deres søgeord og vil helt sikkert kunne gøre det endnu bedre med lidt linkbygning. Flere af siderne er steget i placeringer for et par dage siden, så jeg vil mene at det er realistisk med en indtjening på omkring 2000-2500 kr pr måned fremover. Trafik er organisk fra Google og der kræves ingen vedligeholdelse, men der er gode muligheder for at forsøge sig med affiliate tilbud på fly og hotel eller tilføje flere tekster. Jeg foretrækker at sælge dem som en samlet pakke og regner med en pris omkring de 10.000 kr, men giv et bud. Af hensyn til køberen vil jeg ikke oplyse url'er her i det åbne forum, så send mig en PM, så sender jeg info om resten. Jeg lader salget køre til 1.April i første omgang. |
Jeg kunne godt tænke mig en pm med links til siderne :)