Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal kunden tilbage, inden fortrudt køb er returneret

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael, jeg forstår ikke helt dit indlæg.

Der står ingen steder i købeloven, at man skal betale kunden tilbage før returnering, så jeg kan derfor ikke lige se hvor det tossede er her i Danmark?

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man læser eventyr, så støder man før eller siden på fortællingen om DEN HOVEDLØSE MAND... "Han" er også en af de mest brugte til Halloween...

Jeg mistænker denne hovedløse herre for, at være en del af eliten i EU. For sjældent har man hørt noget mere åndsvagt og latterligt, end det der udspil...
Det næste bliver vel, at vi alle skal til at dyrke vores egne grøntsager, fordi markerne de næste 40 år skal ligge brak...

Come on BIG FAIL! Skal man ik tænke når man er i Belgien, eller hva hylan sker der?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:59

Fashion-Seller:
Jeg mistænker denne hovedløse herre for, at være en del af eliten i EU

Ikke en gang løgn.

Men jeg tror nu ikke de er nået til at vi skal dyrke egne grøntsager endnu. Godt nok er der sikkert mange marker vi kan braklægge endnu, for pengene skal jo bruges til noget, men jeg tænker at de nok ikke er færdige med at forsøge at tage livet af EU webshops.

Så jeg ville ikke være overrasket, hvis det næste bliver et forslag om at kunderne skal have tilsendt varer de bestiller, og hvis de så synes om det det får, er webshoppen velkommen til at se om de kan få kunderne til at betale.

Skulle kunden så fortryde sit "køb", skal shopejeren personligt køre ud til kunden og hente varen retur, og undskylde det besvær kunden har haft med at bestille noget de ikke skulle bruge.

Denne afhentning skal så gælde i hele EU, da man tilsyneladende heller ikke må vælge, at man kun vil sælge nationalt, hvis det nuværende forslag bliver en realitet... Og personligt er jeg da helt vild med at sende dyre smartphones til eks. Polen. For der vil jo ikke være et mere nærliggende sted at bestille den slags end hos mig. Men jeg skal åbenbart kriminaliseres, hvis jeg ikke har lyst til det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:13

Tja... vores Jura blogger havde lidt om det i forgårs og der kom en kommentar fra FDIH, hvor de skrev de var forbruger lobbyister der var helt fra snøvsen (min formulering).

Det kunne også være lobbyister fra den alm. detailhandel der er trætte af webshops og har sats trumf på.... bare en tanke...

Men hvis de vil være kreative så må vi jo også være det... der findes jo nok muligheder for at lave sin webshop udenfor EU men have logistik indenfor EU, det sker jo hos flere elektronik udbydere idag. Så taber både forbruger og skattefar...

Ellers må vi jo tilbage til fortiden og lave bank overførsler og efterkrav... hvis det ikke også er omfattet.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19

igang:

Fashion-Seller:
Jeg mistænker denne hovedløse herre for, at være en del af eliten i EU

Ikke en gang løgn.

Men jeg tror nu ikke de er nået til at vi skal dyrke egne grøntsager endnu. Godt nok er der sikkert mange marker vi kan braklægge endnu, for pengene skal jo bruges til noget, men jeg tænker at de nok ikke er færdige med at forsøge at tage livet af EU webshops.

Så jeg ville ikke være overrasket, hvis det næste bliver et forslag om at kunderne skal have tilsendt varer de bestiller, og hvis de så synes om det det får, er webshoppen velkommen til at se om de kan få kunderne til at betale.

Skulle kunden så fortryde sit "køb", skal shopejeren personligt køre ud til kunden og hente varen retur, og undskylde det besvær kunden har haft med at bestille noget de ikke skulle bruge.

Denne afhentning skal så gælde i hele EU, da man tilsyneladende heller ikke må vælge, at man kun vil sælge nationalt, hvis det nuværende forslag bliver en realitet... Og personligt er jeg da helt vild med at sende dyre smartphones til eks. Polen. For der vil jo ikke være et mere nærliggende sted at bestille den slags end hos mig. Men jeg skal åbenbart kriminaliseres, hvis jeg ikke har lyst til det.

EU og min bare BIIIIIIP... Selv DF kan ik hamle op med det her retardo forslag!!! Og så er vi altså langt ude hehe

Men hvis EU vil have, at vi alle skrider til Thailand eller Østen, så kunne de da bare sende en høflig mail eller et brev, fremfor at spilde flere millioner på et forslag, som bare går over i historien, som ENDNU et forslag uden omtanke...

Hvis de "politikkere" har så skide travlt med, at komme i historiebøgerne, så burde de tage et kursus hos DF, fremfor det de er i gang med nu...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)