Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvem kan vi outsource hosting support til?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Vi søger med lys og lygte efter nogen vi kan outsource vores (cloud) hosting support til. Helst 24x7, men 16x5+8x2 også acceptabelt.

Skal foregå på såvel dansk som engelsk.

Er der nogen der har erfaringer  med danske firmaer til dette? Google var desværre ikke "my friend" denne gang, selvom den plejer at løse disse spgm...

Se også: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147480524_24x7_support_til_nyt_cloudhosting_selskab_s%c3%b8ges._Dansk_og_engelsk.aspx

Mvh

Thomas..

CLOUD.DK

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis jeg var dig ville jeg ALDRIG outsource support, det er en af de vigtigste kontaktpunkter i har med jeres kunder, der i skal redde røv når i har dummet jer og der i skal sælge flere produkter og oplevelser.
Derudover skal jeres support også kende jeres platform ud og ind samt hele tiden være helt opdateret.

Det første år af Firmafon's levetid stod jeg 95% for supporten både indenfor vores telefonåbningstid, men også 24/7 på e-mail og det har fungeret upåklageligt. Jeg kunne stadig sagtens klare det alene i dag, men vi er så et noget stører team der alle tager supportopgaver.

Jeg har forøvrigt skrevet et lille blogpost om emnet her: http://www.firmafon.dk/smalltalk/post/11/5-r%C3%A5d-til-god-kundeservice

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas,

Tusinde tak for dit input.

Jeg er grundlæggende helt enig - support er en helt central del af ethvert firma - og jep - læste faktisk også dit indlæg før min post her :-) 

Vi vil naturligvis tage supporten i det omfang vi kan, men derudover vil vi gerne tilbyde vores kunder at de kan komme i kontakt med et rigtigt menneske juleaften kl 8 hvor deres server pludselig rebooter, eller søndag nat kl 04:51 hvor de smider håndklædet i ringen fordi paravirtualisering godt kan drille når man sidder med det for første gang på mere ukurante linuxdistributioner og deres deadline er mandag morgen kl 08:00 osv..

Vi har super god erfaring med outsourcing af support fra andre projekter - især med Bobcares og Webbycart. (En god liste er: http://www.webhostingtalk.com/wiki/Companies_providing_tech_support )

Men med http://CLOUD.dk vil vi gerne have det på dansk - derfor dette indlæg .

& derfor vores post på: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147480524_24x7_support_til_nyt_cloudhosting_selskab_s%C3%B8ges._Dansk_og_engelsk.aspx

Nogen ideer?

Mvh

T.

 

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)