OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Herre Gud, der går da ikke noget skår af nogen ved lige at vise lidt solidaritet og sympati. Det er dine børns fremtid - ved ikke, om du har nogen - men andre har...
Jeg tror gerne, at John Nielsen har ret i det med stearinlysene, men man kan jo bare slukke et enkelt lys i den time.
At sige det ikke har nogen betydning, er jeg ikke helt enig i, for det handler om holdninger, og holdninger smitter af på det, man vælger i hverdagen.
Det handler om at sende et signal, for at gøre opmærksom på et problem Den ene time rykker ikke det store i CO2 regnskabet.
Hvis vi ville gøre det bedste for miljøet så sende vi alle de penge vi normalt bruge på miljøforbedringer i Danmark, til indien, kina m.f. Du vil kunne reducere meget mere c02 pr miljø-kroner der, end i Danmark.
Det er den følelsesmæssige association, der blokerer for en rationel tilgang (Peter Schouby).