Vi spørger om alle informationer og jeg syntes vi skal lade det være op til folk at afgøre hvad de er trygge ved at fortælle til omverdenen. Så igen, igen, igen, folk fortæller os det de har lyst til og så er det op til jer hvad i vil betale for, længere er den ikke.
Vi spørger om alle informationer og jeg syntes vi skal lade det være op til folk at afgøre hvad de er trygge ved at fortælle til omverdenen. Så igen, igen, igen, folk fortæller os det de har lyst til og så er det op til jer hvad i vil betale for, længere er den ikke.
De bedste hilsner
Martin
Hvornår får vi vores egen video på thorborg.tv ?
Ok Martin, det er trods alt din forretning. Vi andre må kigge videre andre steder :)
Hvorfor skal det koste mig 200.000 kr. om måneden at have 6 ansatte på Amino, de burde kunne se det hyggelige i projektet :-)
Wow de får alt for meget i løn :P
Jep og de er det værd :-) Dem der sælger webites og webshops bliver spurgt om mange flere oplysninger nu, så forhåbentligt gør det tingene langt bedre.
Hvorfor skal det koste mig 200.000 kr. om måneden at have 6 ansatte på Amino, de burde kunne se det hyggelige i projektet :-)
Wow de får alt for meget i løn :P
Jep og de er det værd :-) Dem der sælger webites og webshops bliver spurgt om mange flere oplysninger nu, så forhåbentligt gør det tingene langt bedre.
De bedste hilsner
Martin
Har egentlig en lille idé, men det kan jo være den er komplet latterlig :-)
Men en tanke var at når nu sådan en virksomhed sætter sit website eller andet til salg, kunne man så ikke lave 2 valgmuligheder for kontaktoplysninger?
1. Kunden skal betale de 299,- for oplysningerne eller 2. Sælgeren kan betale et beløb, for at gøre oplysninger offentlig tilgængelige - for ALE!
Det beløb sælgeren skal betale skal naturligvis være noget højere end 299 kroner - eksempelvis 2.999, men på den anden side så kan det også resultere i mange, mange flere henvendelser og et eventuelt hurtigere salg.
Så er det enten eller. Jeg ved ikke om det ville være nogen fordel eller ulempe, og jeg ved heller for hvem og hvad :-)