Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil kontakte en virksomhed, igennem Amino. Men skal det virkelig koste mig 299.- ?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Hvad folk ønsker at oplyse om deres virksomheder er op til dem selv.
Hvis de ikke oplyser hvor den ligger, så får de den nok heller ikke solgt og det er jo deres problem.

Vi lægger den info frem vi har og så er det 100% op til dig om du vil betale for at få adgang til sælger. I dette tilfælde lyder det som om du skal beholde dine penge i lommen.

De bedste hilsner

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:36

Kunne i ikke fra Amino's side kræve post nummer på lager og bygninger eller whatever? I har vel også interesse i at folk køber adgangen, og jeg ser at Jimmy er en mistet kunde, hvor i kunne kræve af annoncøren at han oplyser postnummer?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:55

Man kan også vende den om og sige, at hvis 299 kr. fremstår som mange penge for at sælge ens virksomhed, så kan man ikke have meget tiltro til, at den bliver solgt! Skype-SadSmile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:19

Man kan også vende den om og sige, at hvis 299 kr. fremstår som mange penge for at sælge ens virksomhed, så kan man ikke have meget tiltro til, at den bliver solgt! Skype-SadSmile

Det er jo køber der skal betale de 299,-

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

Kunne i ikke fra Amino's side kræve post nummer på lager og bygninger eller whatever? I har vel også interesse i at folk køber adgangen, og jeg ser at Jimmy er en mistet kunde, hvor i kunne kræve af annoncøren at han oplyser postnummer?

Mange sælgere er mega bange for at folk finder ud af at virksomheden er til salg.
Så mister de medarbejdere, kunder m.m.
Så at kræve postnummer, vil være en meget dårlig ide desværre.
Med andre ord, folk skal selv have lov til at bestemme hvad de er trygge ved at oplyse, ellers vil vi miste mange spændende virksomheder i databasen. Specielt generationsskifter, da det er ældre brugere og de som regel er mere bekymrede end andre.

De bedste hilsner

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:37

Mark MK:

TT Tekstforfatter:

Ok, sorry - my bad. Men alligevel. Hvis det er en interessant handel, hvad betyder 299 kr. så - uanset om man er køber eller sælger?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:40

TT Tekstforfatter:

Mark MK:

TT Tekstforfatter:

Ok, sorry - my bad. Men alligevel. Hvis det er en interessant handel, hvad betyder 299 kr. så - uanset om man er køber eller sælger?

Handlen er måske ikke så interssant hvis "forretningen" ligger 100 km væk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK:
Handlen er måske ikke så interssant hvis "forretningen" ligger 100 km væk

En god ven jeg har, ville sælge sin virksomhed for 10 millioner kr.
Det kostede 100.000 kr. at sætte den til salg gennem en virksomhedsmægler uanset om den blev solgt eller ej. Dertil kom et succesfee på 7%.
Så alt i alt kostede det 800.000 kr. at sælge den gennem en mægler.

Når man sætter en virksomhed til salg gennem en mægler, skal man derfor lægge 5-10% på prisen, for at få det beløb ud man vil have. Med andre ord, vil det som regel altid være dyrere at købe en virksomhed gennem en mægler.

På Amino kan man sætte sin virksomhed til salg gratis, med andre ord spares der ofte 10.000 vis af kr. i gebyrer og ofte meget mere. Den besparelse kan så deles af begge parter.

Så at betale 499 kr. + moms for fuld adgang til databasen i 14 dage, er i mine øjne sindssygt biligt. Og skulle man ende med at købe adgang et par gange, før man har fundet det man vil have, så har man stadigvæk sparet tonsvis af penge.

Så man bliver med andre ord nødt til at kigge på hvad ting koster andre steder og der er det uendelig meget dyrere.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18

Man kan jo altid finde et værre alternativ..

Samtidig er prisen på ejendomme som regel den samme, mægler eller ej. Så er det jo bare sælger der putter hele salgsprisen i lommen.

Men medmindre der er nogle fra "Amino" der vil/kan gøre noget ved dette, er der ikke andet for mig at gøre, end at holde her :)

Tak for opmærksomheden :)

Vh Jimmy

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gleerup1:

Man kan jo altid finde et værre alternativ..

Samtidig er prisen på ejendomme som regel den samme, mægler eller ej. Så er det jo bare sælger der putter hele salgsprisen i lommen.

Men medmindre der er nogle fra "Amino" der vil/kan gøre noget ved dette, er der ikke andet for mig at gøre, end at holde her :)

Tak for opmærksomheden :)

Vh Jimmy

Jimmy, Amino er et "Low cost" iværksætter medie hvor ting enten er gratis eller koster en brøkdel af hvad de gør andre steder. Så nej, vi kan desværre ikke gøre mere for dig her.

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)