Vi er et kommunikationsbureau, der har fokus på PR, onlinemarkedsføring, kommunikationsrådgivning, men vi bidrager desuden med alt fra webtekster og artikler til oversættelser. Vores referenceliste tæller nogle af "sværvægterne" i dansk erhvervsliv. ![]() Ingen nævnt, ingen glemt! |
Reklamebureauer på Amino
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
|
Hvis du tager fat i undertegnede, så garanterer jeg kvalitet og kreativt arbejde i kilometerlange baner.... fra Århus til København! Dribling står for tekst, PR og kommunikation, imens Etrix udtænker det grafiske design. Abens stamtavle kan tilbageføres til netop ovenstående mix af kompetencegener... ![]() ![]() Hvis det skal være af mere journalistisk karakter... og måske på engelsk? Så tjek følgende link: www.DenmarkFashion.com Få fremsendt flere referencer eller ring på 31 25 02 43 Sammen kan vi det meste, og er med på den værste - i forventningen om det bedste. Med venlig hilsen René |
Hejsa Reklamebureau Hoeg2 arbejder på med Online og Offline kampagner/udvikling. Min rolle i bureauet er Online udvikling, online reklamekanpagner osv, men jeg har heldigvis nogle dygtige kollegaer der arbejder med Offline medier. |
MediaMouse er et grafisk produktionshus. I modsætning til den overvejende del af de grafiske virksomheder i landet, så løser vi størstedelen af opgaverne in-house, lige fra idé og layout til produktion af det fysiske produkt. Vores kunder spænder vidt fra detailhandlen og restaurationsbranchen over virksomheder inden for IT, medicinal, sikkerhed, elektronik, revision, industri m.fl. Dertil kommer de grafiske virksomheder og bureauer som vi fungerer som underleverandør for. Ingen kunde er for lille eller stor for os og alle behandles lige. Vores konkurrenceparameter ligger på en omfattende service og en høj kvalitet samt et ry for at være blandt de virksomheder der dækker bredest inden for grafisk produktion. Uanset om der er tale om 100 digitaltrykte visitkort eller om store fjernstyrede lastbiler med logoer på, så er det noget som vi gerne laver. - Men man skal ikke kalde MediaMouse for et reklamebureau ![]() |