Det lader til, at der er mange reklamebureauer på Amino! Hvem er I og hvad er jeres speciale? Angiv gerne, om I har fokus offline eller online... Jeg skal bruge en række samarbejdspartnere i løbet af foråret - derfor denne forespørgsel. |
Reklamebureauer på Amino
|
Den er hermed flyttet! Prøv evt at søge lidt efter lignende indlæg, jeg mener der tidligere blev lavet en liste, som dækker din forespørgsel! |
Hej Brian, Tak for det! Jeg sidder netop og søger, men der er over 1000 hits på "reklamebureau" - bare her på Amino! Det kræver nogle timer, hvis der skal opnås et overblik... :-) |
|
Jeg er ret sikker på det er den her tråd der tænkes på...det er dog webbureauer, men mon ikke der er et par stykker imellem der har kompetencer inden for offline kommunikation også... http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11453 Har forøvrigt sendt dig en PM |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
med venlig hilsen Kristian Melchior Echwald. |
Jeg er selvfølgelig også på banen. Jeg har fokus på den gode tekst - det gælder både online og offline. Jeg håndterer også gerne det grafiske - dog primært offline. Du kan læse om mig på www.kjers.com. mvh Hans |