Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 integration til webshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

Lige for at høre dig, hvordan det går?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lisbeth og alle andre,

 

Vi har taget den endelige beslutning. Vi valgte firmet esupplies - baseret på meget fine referencer, super kemi og klart svar på alle spørgsmål. Yderligere var der klare referencer til løsninger, der var 100% overensstemmende med mine. Altså integration med C5 og varianter. Vi får løsningen i luften 1. maj, så check venligst www.committedshop.com og www.ykikifootwear.com ! Når vi er kørende er I velkomne til at kontakte mig, da vi jo ikke har prøvet systemet endnu.

Som en lære efter de seneste måneder, må jeg sige at der er mange useriøse aktører derude. Som nævnt tidligere var der løsninger fra 30000 til 500000. Man ved aldrig om man vælger den rigtige løsning, men mit råd er at søge godt rundt, stille krav, vælge de useriøse fra, tale med de udvalgte og tage dem der er bedst kemi med. Vi var meget fokuserede på pris, men vi fandt at man skal se på value for money og det er ikke altid den billigste løsning.

Tak for hjælpen til alle og I er som sagt velkomne til at kontakte mig for yderligere spørgsmål.

 

MVH,

 

Jacob

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
PS. Den løsning vi har valgt er der yderligere et månedligt fee til opdateringsabb., backup og support. Jeg er af den klare tro, at det er vigtigt at vælge dem der har dette - det betyder der udvikles på løsningen løbende.
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

Tillykke med løsningen. Jeg håber meget, du må blive glad for den.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj igen, vi er nu igang med næste del af processen. løsningen er købt og vi er igang med det store arbejde at finde billeder til alle produkter. det er et større arbejde end de fleste regner med, så hav det in mente. vi har yderligere valgt, at få en hosted løsning til c5, så shoppen kører hurtigere og mere gnidningsløst. vi glæder os meget til vores webshop v2 med integration til økonomisystemet. det er 100% fremtiden, så lad være med at vælge det fra. førhen havde vi 4 arbejdsgange ved en ordre, der nu kan skæres ned til 1.
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du overvejet at skrive til din leverandør for billeder ?? :D
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, det har vi og vi har størstedelen af produkterne. det er ikke det store problem. det er at omdøbe dem til vores varenumre.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
I min shopløsning har jeg lavet et program der sørger for import/export til C5/XAL/andre der kan eksportere til filer.

Derved kan shoppen "snakke" med alle andre bogføringsprogrammer m.m.

Det håndterer også upload af billeder uden problemer.

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Blev henvist til denne side af en af vores kunder.

Vi har lavet løsningen til C5 - både B2B og B2C, i vores eget CMS System WEB123

Du kan læse om os på www.jf-data.com - www.web123.dk eller kontakte undertegnede på 56952648, for yderligere information.

Venlig hilsen

Henrik Brandt Ibsen

 

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan omdøbe dine varenumre fra leverandøres til dine egne.

Kræver modulet basisudvikling til C5

Venlig hilsen

Henrik Brandt Ibsen, JF * 56952648

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)