Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man finde Summasummarum kursus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej

Jeg starter snart en ny virksomhed op, og vil derfor gerne deltage i summasummarum kursus for lige at få de sidste ting på plads. Jeg vil derfor hører, om der er nogle herinde der ved, hvor man kan tilmelde sig nogle kurses - og vigtigst et kursus som man rent faktisk kan få noget ud af. Jeg bor i Aalborg, så hvis kursuset kunne finde sted der eller omkring, vil det være helt perfekt.

Mvh RS

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:10
Aalborg kender jeg ikke meget til. Anette Sand fra Inloco afholder kurser om bl.a. SummaSummarum.

Det er godt nok i København, men det er vist også kun sundt at komme en tur til byen!

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 03:27
hej RS

Jeg har 2 stk kursustilbud  nu her i marts 07. afhængig af ambitionsniveau - så er der to forskellige muligheder.

<b>1. lørdag 24. marts 07   kl. 10 til 14 </b>-  hvor der fokuseres på  de kommende nye muligheder i Summarum version3  - og samarbejdsmulighederne  med  ERP Tolk programmet. Et tillægsprogram, der letter arbejdet med import af prisfiler fra  grossister (el - vvs - auto - låsesmedenes RUKO - og sidst  Stark og Bygma fra byggematerialebranchen). Brug af ERP Tolk kræver at du har Enterprise-vers. Sidder du med en Professionel.vers. - så kan jeg lave dig et varekartotek-setup, der viser hvad du får til rådighed - såfremt du efterflg. anskaffer ERP Tolk´en/og opgraderer til Enterprisen. Så kan du prøve muligheden af på din nuværende installation - inden du beslutter dig for en upgrade....

<b>2. lørdag 27. marts 07 kl. 18 til 22 </b>-    hvor det er den nuværende version 2.9.1 - der tages udgangspkt i.

Indhold: Installering af program - opsætning af de forskellige stamoplysninger, så du bliver "køreklar" - Opsætning af Debitor og Kreditor -  Dannelse af en salgsfaktura - henholdsvis registrering af kreditorfakturaer på din virksomhed -  Bogføring af bilag i kassekladde - (herunder vises hvorledes man kan importere kontoudskriften fra din Netbank - direkte ind i kassekladden.  Herved reduceres arbejdet til 25%.

Pris pr. kursus:  550,- + moms.  Der er en sandwich + kaffe  undervejs.....Det afholdes på Hovedbiblioteket Aalborg, kursuslokalerne på 1. sal.

Ved kursusdeltagelse får du adgang til videobiblioteket under mit  Hotline-tilbud i  1 måned efter kurset.

mvh

Otto B Petersen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:19

Hej Jeg søger sådan et kursus også. Jeg bor i Næstved. Nogen der har viden omkring dette i mit nærområde?

mvh 

Supply Chain blæksprutte

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:48

hej med dig  Jeg  kommer  en  del  rundt  i  landet - blot  der er  et  fundament  (altså  et rimeligt  antal  deltagere)

Har således i oktober  været  i  København og Slagelse  i november  var jeg i Odense.  Om der  er  andre udbydere??  ikke mig bekendt  i  dit område.  

Men  jeg  har  faktisk været i dialog  med  een  nede  på  erhvervskontoret  i Næstved  om  et  kursus.....   så   det  kunne  vi  da prøve  at dyrke  lidt mere....

Ville  du prøve  at  fortælle  mig  lidt  om  hvilken   version  du  kører med???  og  type  af virksomhed

Har du ide til  et  sted  hvor  vi  kunne  være  en  8 og optil  14-15 personer,   der  alle  gerne  måtte  have  en bærbar PC  med  til kurset

(elller  skal jeg  prøve  ham  på  Erhvervskontoret igen)

send mig  en mail  -   gerne  med  et tlf.nr.  så  slår jeg  på   tråden   om  hvordan  vi  finder  ud af noget,   der  løser dit  problem

mvh

Otto B Petersen,  tlf  283 44 283

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:14

hej,

Jeg er nok palle alene - eller alt hvad jeg aner ihvertfal. Erhvervskontoret, er det nede i Det gule pakhus du mener?

Men jeg vil lige høre ad - ellers sender dig en mail i løbet af kort tid.

mvh

Supply Chain blæksprutte

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 23:34

min kontakt til Erhvervskontoret  førte ikke til opslag  af  et  kursus  i Sydsjælland   -  Så  du  får ikke noget udaf  at spørge der

DIN  kontakt  kunne  være  den første  sten  på  vejen  til  at  der  kommer  et  kursus

Så derfor  skal  du tage  kontakt  til  mig  som  jeg  skrev

mvh

Otto B Petersen 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:40

Hej

Jeg holder faste kurser i det nordvestsjællandske, men kommer også gerne rundt, har du et lokale og et antal deltagere, så er det muligt.

Har du brug for et individuelt kursus, kan det lade sig gøre med få dages varsel.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:38
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)