|
Hej Jeg starter snart en ny virksomhed op, og vil derfor gerne deltage i summasummarum kursus for lige at få de sidste ting på plads. Jeg vil derfor hører, om der er nogle herinde der ved, hvor man kan tilmelde sig nogle kurses - og vigtigst et kursus som man rent faktisk kan få noget ud af. Jeg bor i Aalborg, så hvis kursuset kunne finde sted der eller omkring, vil det være helt perfekt. Mvh RS |
Hvor kan man finde Summasummarum kursus
- 1
|
Det er godt nok i København, men det er vist også kun sundt at komme en tur til byen! |
|
hej RS Jeg har 2 stk kursustilbud nu her i marts 07. afhængig af ambitionsniveau - så er der to forskellige muligheder. <b>1. lørdag 24. marts 07 kl. 10 til 14 </b>- hvor der fokuseres på de kommende nye muligheder i Summarum version3 - og samarbejdsmulighederne med ERP Tolk programmet. Et tillægsprogram, der letter arbejdet med import af prisfiler fra grossister (el - vvs - auto - låsesmedenes RUKO - og sidst Stark og Bygma fra byggematerialebranchen). Brug af ERP Tolk kræver at du har Enterprise-vers. Sidder du med en Professionel.vers. - så kan jeg lave dig et varekartotek-setup, der viser hvad du får til rådighed - såfremt du efterflg. anskaffer ERP Tolk´en/og opgraderer til Enterprisen. Så kan du prøve muligheden af på din nuværende installation - inden du beslutter dig for en upgrade.... <b>2. lørdag 27. marts 07 kl. 18 til 22 </b>- hvor det er den nuværende version 2.9.1 - der tages udgangspkt i. Indhold: Installering af program - opsætning af de forskellige stamoplysninger, så du bliver "køreklar" - Opsætning af Debitor og Kreditor - Dannelse af en salgsfaktura - henholdsvis registrering af kreditorfakturaer på din virksomhed - Bogføring af bilag i kassekladde - (herunder vises hvorledes man kan importere kontoudskriften fra din Netbank - direkte ind i kassekladden. Herved reduceres arbejdet til 25%. Pris pr. kursus: 550,- + moms. Der er en sandwich + kaffe undervejs.....Det afholdes på Hovedbiblioteket Aalborg, kursuslokalerne på 1. sal. Ved kursusdeltagelse får du adgang til videobiblioteket under mit Hotline-tilbud i 1 måned efter kurset. se mere på: http://www.ivaerksaet.dk/undervisning.htm mvh Otto B Petersen |
|
hej med dig Jeg kommer en del rundt i landet - blot der er et fundament (altså et rimeligt antal deltagere) Har således i oktober været i København og Slagelse i november var jeg i Odense. Om der er andre udbydere?? ikke mig bekendt i dit område. Men jeg har faktisk været i dialog med een nede på erhvervskontoret i Næstved om et kursus..... så det kunne vi da prøve at dyrke lidt mere.... Ville du prøve at fortælle mig lidt om hvilken version du kører med??? og type af virksomhed Har du ide til et sted hvor vi kunne være en 8 og optil 14-15 personer, der alle gerne måtte have en bærbar PC med til kurset (elller skal jeg prøve ham på Erhvervskontoret igen) send mig en mail - gerne med et tlf.nr. så slår jeg på tråden om hvordan vi finder ud af noget, der løser dit problem
mvh Otto B Petersen, tlf 283 44 283
|
|
min kontakt til Erhvervskontoret førte ikke til opslag af et kursus i Sydsjælland - Så du får ikke noget udaf at spørge der DIN kontakt kunne være den første sten på vejen til at der kommer et kursus Så derfor skal du tage kontakt til mig som jeg skrev mvh Otto B Petersen
|
|
Hej Jeg holder faste kurser i det nordvestsjællandske, men kommer også gerne rundt, har du et lokale og et antal deltagere, så er det muligt. Har du brug for et individuelt kursus, kan det lade sig gøre med få dages varsel. |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
|
Jeg har ingen erfaring med dette firma eller kursus, men her er i hvert fald et i Ålborg som du spørger efter. http://www.topsight.dk/html/summasummarum.html
Hilsen Louise E |
Bliv gratis medlem