Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle amino'er. 

Jeg vil gerne have noget feedback på min hjemmeside, hvor man kan booke mig til freestyle fodbold shows. 

Den er lavet med one.com webcreator af mig selv, så har ikke lagt så megen vægt i designet endnu. 

Tager alt kritik til mig! ;D

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:18
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 12:20

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:25

Det er en okay hjemmeside, men jeg synes du skal overveje at installere wordpress, og læse en masse guides til det (du kan f.eks. læse nogle på min side, og der vil komme mange flere). Der er mange muligheder med det system. Man kan rette mere i det og tilpasse det - derudover er der mange flere templates at vælge imellem! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:25

Det er en okay hjemmeside, men jeg synes du skal overveje at installere wordpress, og læse en masse guides til det (du kan f.eks. læse nogle på min side, og der vil komme mange flere). Der er mange muligheder med det system. Man kan rette mere i det og tilpasse det - derudover er der mange flere templates at vælge imellem! 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:28

;)

Du får i hvert fald credit for den postede video! Og hvis du kan få overført nogle af de grafiske elementer, fra den, til sitet.. Så kan det ikke gå helt galt.

Eks.vis font, farvevalg, effekter osv.

GL med det Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30

Det er en flot side. Jeg kan godt lide banner-fotoet med dig og bolden. Det er fint, at www.lassefreestyle.dk står lidt på skrå. Det gør det mere dynamisk. Kunstnerisk er det et godt foto, men teknisk set ville jeg udskifte det, for det er ret tydeligt ikke et professionelt foto, og det påvirker kvaliteten i retning nedad. Du træder rimeligt tydeligt frem foran graffitien bagved, men hvis du kan, så få et foto hvor du træder endnu tydeligere frem.

Det er en god side med referencer, men jeg savner flere fotos. Du skal have fotos af publikum, der står og beundrer dine evner. Kan du skaffe sådan nogle?

På siden om din biografi skriver du, at du er 14 år. Hvor gammel er du til næste år, for det skal rettes? Nej, drop alderen og skriv i stedet årstallet, for det ændrer sig ikke.

Du nævner forbindelse til andre freestylere. Har du lyst, kan du lave en liste med links til dine "kolleger".

Jeg synes, det er en god begyndelse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:35

wordpress nok bedre folk kan abonner på nye indlæg , lettere át lave flere undersider nok óg dette giver mere indhold til søge maskinerne

frem med telefon nummer på hver side , ´først kontakt dig er det lettere at få ´kunden

kontakt siden god med kontakt formular derved lettere at kontakte dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 12:38

Takker for de hurtige svar! vil prøve med Wordpress. Og vil helt klart ændre til 1996 istedet for 14 år;)

Hjemmesiden har faktisk kørt siden sommer 2010, men det er først nu jeg har skrevet på Amino.

Og har haft en sektion med billeder, men slettede den. Har massere af billeder med publikum der beundrer, så vil smide nogle ud på siden. Kan godt se din pointe i at det er godt:)

/Lasse

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 12:43

@Mikael

Jeg har tidligere haft mit tlf. nr. stående på siden, men vil helst undgå det iform af spam.

Har haft perioder, hvor ligegyldige folk ringede til mig bare for sjov.

Kan ske jeg smider det op igen though.

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)