Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk Markedsføring og oversættelser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg overvejer at starte en virksomhed som koncentrerer sig om at hjælpe danske virksomheder med at markedsføre sig i Tyskland. Da jeg selv er tysker, og har mange kontakter til tyske mediabureauer, har jeg muligheden for at tilbyde en helt pakke. Fra oversættelser af hjemmesider eller PR tekster til udvikling af kampagnematerialer og onlinemarkedsføring i de forskellige kanaler.

Jeg ved ikke helt om der er et marked for dette, og spørger derfor jer om I tror der er mange danske virksomheder der har behov for hvad jeg kan tilbyde ?

Jeg glæder mig over jeres feedback.

Matthias

 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Noprobs Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne nok godt bruge lidt rådgivning omkring markedføring den tyske version af www.sommerferie.nu.

Det er svært at vide hvor man får mest for pengene.. Indtil videre er det begrænset til adwords og seo.

Du burde starte med at brainstorme lidt på hvad du vil tilbyde og hvilke konkurrenter du har. Så kan du se hvad du er op imod. Hvis du ikke kan finde nogen er der nok ikke et marked:)
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sikkert godt få held med. I de sidste ti år har der været en hel del avisartikler om, at danske eksportvirksomheder mangler folk, der har godt kendskab til tysk sprog og det tyske marked.

Du kunne jo begynde med at kontakte Dansk-Tysk Handelskammer:

http://www.handelskammer.dk/

- de kan sikkert hjælpe dig videre. God fornøjelse. :-)

Rasmus

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tak for dit svar.

Jo, det er klart at det skal blive lidt mere konkret før jeg går i gang. Meningen med dette indlæg var at få det første indtryk af det.

Med hensyn til markedsføring i Tyskland kan jeg sikkert hjælpe jer. Jeg har flere kontakter til forskellige Mediabureauer i hele Tyskland.

Vil du ikke skrive mig en besked med lidt flere informationer om jeres målgruppe og hvis I har for eksempel nyhedsbreve eller bannermaterialer liggende?

Så skal jeg nok prøve at finde nogle muligheder til jer.

 

Hilsen,

Matthias

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det er også det indtryk jeg fik indtil videre.

Tak for linket! Der findes sikkert mange interessante informationer.

 Hilsen,

Matthias 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias,

Jamen selvfølgelig kan du leve af den slags, hvis du får det ordentligt strikket sammen.

Tror måske du skal finde ud af hvad du vil satse på at tilbyde, det altid lidt farligt at blive for bred. Modasat er man også nødt til at lave et koncept og se hvad der fanger og hvor der er bid og interesse...

Synes jeg helt sikkert du skal arbejde videre med.... Man danske virksomheder udnytter slet ikke deres potentiale i Tyskland bl.a. fordi de ikke kender til traditioner og metode...

Kom bare igang... Stick out tongue

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Står og skal have markedsført en hjemmeside i Tyskland og ja har derfor brug for en masse viden herom

 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halgård,

nu er det en fhv gammel tråd du fandt frem der og jeg ved ikke om trådstarter læser dette. Men hvis du har brug for hjælp til online markedsføring i Tyskland, så er du velkommen til at kontakte mig også.

christiansen.lars(a)yahoo.de

Venlig hilsen,

Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)