Men lurer lidt på den der under 10 mulighed, er det som i når jeg bestikker min søn på 9 til at passe telefonen eller??
Hvis han selv tager initiativet til at platte dig for noget cool cash ved at tilbyde sin telefonservice - så er han helt klart kvalificeret
Min søn på 7 har en rimelig god sans for, med jævne mellemrum, at tilbyde hele to services (mod betaling forstås) : Skulder/Nakke-massage og opvaskemaskinetømning.
Han skal nok drive det til noget
Jeg selv var omkring 22 da jeg startede (kunne være jeg snart skulle få skrevet i min Amino-profil
Jeg startede som indkast-træner som 28 årig (under bobslædetiden), og startede med foredrag som 32-årig
De bedste hilsner
Thomas
Dejligt at høre at det aldrig er for sent at springe ud som iværksætter. Jeg er snart 33 år, og synes selv at jeg først er blevet "voksen" nok nu til sådan noget seriøst.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Da jeg var 12 år gammel tog jeg mine forældres plæneklipper og gik rundt i nabolaget på sommerdage og spurgte om folk skulle have slået græs - 50kr/plænen var en ganske fornuftig løn synes jeg dengang ;-)
Så det må have været mine første iværksætter aktiviteter. Jeg registerede mit første domæne i 2002 da jeg var 12 år gammel (har domænet endnu ;-)) som var min egen lille legeplads indenfor programmering, html osv.
I den samme periode var Netstationen (n.dk) enormt populært og startede sammen med en ven, en af de såkaldte aviser, som dækkede hvad der var nyt på n.dk hver uge.
Efterfølgende lavede jeg diverse små hjemmeside opgaver for folk i min omgangskreds til mindre betalinger og i 2006 tog jeg det første professionelle skridt, sammen med en studiekammerat, hvor vi fik firma hjemmeside og gjorde alting lidt mere professionelt. Det blev til 3-4 kunder før vi tog endnu en ind i firmaet og stiftede et interessantskab i 2008 hvor vi har haft mange store udviklingsprojekter, dog valgte vi i december 2010 at lukkede virksomheden, fordi der ikke var den fornødende tid og lyst til at udvikle hjemmesider mere.
I stedet trækker vi nu på hinandens kompetencer, ad-hoc.
I december 2009 startede jeg IT Denni i mit lokale område og det er blevet en kæmpe success og har allerede i år omsat for mere end jeg gjorde hele sidste år til sammen!
Men alder betyder intet - man kan være en ligeså god iværksætter som 15 årige som 40 årige. Iværksætteri har ingen alder!
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hvis han selv tager initiativet til at platte dig for noget cool cash ved at tilbyde sin telefonservice - så er han helt klart kvalificeret
Min søn på 7 har en rimelig god sans for, med jævne mellemrum, at tilbyde hele to services (mod betaling forstås) : Skulder/Nakke-massage og opvaskemaskinetømning.
Ej hvor er han dog primitiv! Min søn har bare fundet den ultimative måde at tjene penge på, og han er kun snart 3 år!
"Dada, PENGE Nuuuu!" :P Heldigvis er han mest facineret af de svenske 1-kroner - men hans mor skal nok få lært ham op til at ændre smag ;-)
Ej hvor er han dog primitiv! Min søn har bare fundet den ultimative måde at tjene penge på, og han er kun snart 3 år!
"Dada, PENGE Nuuuu!" :P Heldigvis er han mest facineret af de svenske 1-kroner - men hans mor skal nok få lært ham op til at ændre smag ;-)
Din dreng har måske en fremtid som tigger på Strøget - ej kunne bare ikke dy mig.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?