jeg var 30 år da jeg startet med min hjemmesidewww.stripdanmark.dk dog dummet jeg mig en del gange i starten da jeg vidste intet om hjemmesider , med ser ud til dette år bliver bedre , da man lære af sine fejl heri livet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg var 30 år da jeg startet med min hjemmeside www.stripdanmark.dk dog dummet jeg mig en del gange i starten da jeg vidste intet om hjemmesider , med ser ud til dette år bliver bedre , da man lære af sine fejl heri livet
Det er også en af de gode ved at starte tidligt. Erfaring, erfaring, erfaring og det kan slet ikke siges nok, for det er så fandens vigtigt!
Jeg har lært meget af andres fejl og mine egne for dens sags skyld, og det meste af det kan jeg nok takke Amino for... :-)
Den dag jeg bliver rigmand, skænker jeg et par millioner kroner til Amino.
Kunne da godt være man skulle overtale fodboldtræneren til sådan et kursus.. Men mon klubben gider betale.. :-D
Jaaaa, du ka´ jo spørge
Ellers må jeg jo lave en special-træning af dig, når jeg kommer i nærheden af Assens... Jeg har nemlig overvejet at lave konkurrencen Aminos længste indkast
Kunne da godt være man skulle overtale fodboldtræneren til sådan et kursus.. Men mon klubben gider betale.. :-D
Jaaaa, du ka´ jo spørge
Ellers må jeg jo lave en special-træning af dig, når jeg kommer i nærheden af Assens... Jeg har nemlig overvejet at lave konkurrencen Aminos længste indkast