Dato: 20-05-2007 17:18:17 Forfatter: Riisager Sad lige og hyggede mig voldsomt med http://groups.google.com/group/soundofseo også er stemningen slet ikke for det - hvad fan´ nu har jeg da fået et indblik i hvad google groups kan (funker ret godt)
Først og fremmest tak til Christian for at hoste dette arrangement, det var klasse! Næst tak til alle fremmødte, det var en fornøjelse at møde jer, og ja tips og tricks samt røverhistorier kom da vidt omkring vist
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
Jeg synes der skal udnævnes en moderater for dette forum, jeg vil pege på Christian han har taget et stort træk omkring dette. Jeg vil foreslår at han laver en samlet mail til Martin, samt at ansøgning til deltagelse i forummet går igennem ham (regner med deltagelse i grill-aftenen giver en fribillet).
Dato: 20-05-2007 20:50:56 Forfatter: cygnet Jeg synes der skal udnævnes en moderater for dette forum, jeg vil pege på Christian han har taget et stort træk omkring dette. Jeg vil foreslår at han laver en samlet mail til Martin, samt at ansøgning til deltagelse i forummet går igennem ham (regner med deltagelse i grill-aftenen giver en fribillet).
Det er en god ide med en formand. Jeg vil jo nødigt lukke folk ind der ikke skal med, så hvis jeg kan kommunikere med en person, så er det nok sikrest.