Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grillaften for søgemaskineoptimeringseksperter

Side 10 ud af 12 (117 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-05-2007 13:05:40 Forfatter: Moskjær Marketing
Det lyder godt at I havde en god aften og heldigvis hører jeg ikke til dem der kender til misundelse :) *host, host*

Jeg står meget gerne for et lignende arrangement herovre vest for Storebælt, så hvis nogen at jer har lyst til at stikke hovederne sammen igen engang, så står jeg gerne for at arrangere det.

I forlængelse af dette overvejede jeg, om det ville være en idé med en mailingliste, hvor man kunne poste spørgsmål og få svar på nogle af de tekniske og strategiske SEO-ting man brænder inde med? Jeg hoster og opsætter den gerne, hvis der er ønske og opbakning til det.

Ja og ja

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 13:20
Dato: 20-05-2007 13:05:40
Forfatter: Moskjær Marketing
Det lyder godt at I havde en god aften og heldigvis hører jeg ikke til dem der kender til misundelse :) *host, host*

Jeg står meget gerne for et lignende arrangement herovre vest for Storebælt, så hvis nogen at jer har lyst til at stikke hovederne sammen igen engang, så står jeg gerne for at arrangere det.

I forlængelse af dette overvejede jeg, om det ville være en idé med en mailingliste, hvor man kunne poste spørgsmål og få svar på nogle af de tekniske og strategiske SEO-ting man brænder inde med? Jeg hoster og opsætter den gerne, hvis der er ønske og opbakning til det.

jeg vil foreslå vi bruger http://groups.google.com/ til mailinglist/forum

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:24
God idé Riisager og en mulighed kunne også være Groupcare.

Hvornår skulle et eventuelt vestligt arrangement foregå?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:28
Dato: 20-05-2007 13:20:21 Forfatter: Riisager
Dato: 20-05-2007 13:05:40 Forfatter: Moskjær Marketing

jeg vil foreslå vi bruger http://groups.google.com/ til mailinglist/forum

Der findes faktisk allerede www.dansearch.dk - som også er et SEO-forum :)

Men glæder mig også at I havde en hyggelig dag igår

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:27
Hvis i gerne vil holde det privat, så laver jeg da gerne en lukket gruppe til jer her på Amino, sig til hvis det er interessant.

Dbh Martin
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 14:47
Tak for tilbuddet, Martin. Det var bestemt en god mulighed. Vi vender tilbage hvis det bliver aktuelt.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:55
Dato: 20-05-2007 14:26:50 Forfatter: Martin Thorborg Hvis i gerne vil holde det privat, så laver jeg da gerne en lukket gruppe til jer her på Amino, sig til hvis det er interessant.

Det syntes jeg personligt lyder som et godt forslag?

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:02

Også et stort tak til Christian fra mig for et meget vellykket arrangement.
Det var en både hyggelig, interessant og inspirerende aften.

Jeg syntes det var en meget behagelig og åben tone vi havde, og jeg er en varm fortaler for et lukket forum (gerne her på Amino), hvor vi kunne fortsætte debatten og helt frit spørge ind til hinandens spids kompetencer, uden at ikke SEO’ere eller Google kan kikke med.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 17:18
Sad lige og hyggede mig voldsomt med http://groups.google.com/group/soundofseo også er stemningen slet ikke for det  - hvad fan´ nu har jeg da fået et indblik i hvad google groups kan (funker ret godt)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:34
Også tak herfra for et svært hyggeligt, åbent og udbytterigt arrangement herfra. Håber ikke jyderne kom alt for sent hjem.

Lukket forum på Amino eller Google groups lyder begge dele godt. Hælder nok til Amino, for at spare et login.

Side 10 ud af 12 (117 indlæg)