Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle aminoer.

Så fik jeg næsten min hjemmeside helt på plads.

Du kan læse mere her på siden om kasseapparater og kasseapparater integreret med e-conomic

Ja min forside :( Jeg skal have gjort den med nogle bedre billeder, men med hvad? Jeg skal have nogle bedre billeder samt mere sigende forsidetekster som gerne skulle præsentere mit faste tilbud på kasseløsning med e-conomic men også at vi supporterer andre økonomisystemer.

Hvis nogen er stærke i SEO delen har jeg så gjort noget helt forkert? Og hvad skal jeg gøre lidt bedre - jeg har hentet et title modul til min wordpress og dem skal jeg også have gjort noget ved - har i forslag?

Der er video demoer på vej, samt kasse-tilbud hvor jeg forestiller mig at præsentere mine forskellige kasseløsninger / modeller

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

De fotos på forsiden, som du omtaler, skal selvfølgelig udskiftes. Med hvad? Hvis muligt med nogle med kasseapparater. Har du noget med FlexPos?

På forsiden i nederste højre hjørne er der at afsnit startende "Vi hjælper dig igang...". Forretnings ejer skal skrives forretningsejer i eet ord.

På siden "Kontakt os" står teksten ud for hvert indtastningsfelt på engelsk. Det skal selvfølgelig rettes til dansk. Det gælder også på siden "Jobs".

Ellers har jeg ingen kommentarer. Det er en pæn side, som ser prof ud. Det eneste er "Login". Her kommer man ind på en side, der layout-mæssigt sender brugeren til Sibirien! Ja, undskyld, der er ingen sammenhæng layoutmæssigt med den resterende hjemmeside. Er der overhovedet en grund til, at folk skal logge ind? Er det til dig/jer selv, eller er det også til kunder?

Mht. SEO må du spørge andre. Det er ikke mit område.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15

Mere tekst især på siden

husk lav h1 med dine søgeord i under overskrifterne på siden.

Kryds links på siden målrette med anker tekst links mod nogle søgord der ligger med h1 i underskrifter derved siger du google dette er det siden omhandler om for du satser på disse ord med god interne links struktur .

mere tekst og atter mere tekst på siden og unik på siden er vejen frem og husk find links og atter links her et par ideer jeg og nogle andre gav nogle tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:09

Hej Kasper

Bliver lige nød til at komme med mine kommentare til dit nye site
Designet syntes jeg er super flot og super enkelt.

SEO : ja der er s.flg som mikel også på pejer lidt der "mangler"
dine overskifter skal ikke være H2 men H1 :) og så skal du huske og stemme dem af med titel samt description, sig til så hjælper jeg dig gerne

Dine Titels skal nok være lidt mere unikke, da de lader til at indholde H2 titlen + en fast title
det er ikke helt godt nok, men ikke helt skidt.. men det kan blive bedere :)

Billederne kunne du jo overveje at tage et kamera på nogle af de kommende instalationer du allerede har fået lukket !!

Ellers syntes jeg dit site er rigtig flot og NGGi er s.flg super glade for at vi nu har en forhandler der kan hjælpe butikkerne i syddanmark

@Poul
Login linket i toppen er til FlexSystem som er FlexPOS´s backend system.
dette er nok for at hjælpe kunder der har glemt hvordan de logger ind eller kommer inde via Godekasser.dk
Vi arbejder på et nyt design, men da der her er tale om et system og ikke et website så er det nok ikke så vigtigt som at login siden loader hurtigt og let :)

/Jacob

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:52

@Poul -

Jeg har noget med FlexPOS, men kunne godt tænke mig en form for levende billeder i form af butik eller andet - jeg har tænkt på forskellige ting men kunne ikke konkluderer hvad - jeg har ubegrænsede muligheder eftersom slideren bare kører...

Forside tekste skal helt ændres til noget som sælger meget bedre....

Kontakt formularen på både Jobs + Kontakt bliver oversat...

Tak for rosen. Og som Jacob skriver længere nede er det Login til nuvæværende kunder og til et design jeg ikke har "rettighed" over at rode med... Det er for alle kunder som benytter vores system.

@Mikael

Jeg vil kigge på min H1 - synes bare de er ret store, men det må jeg kunne style mig ud af :)

Jeg vil læse nærmere på dit link.

@Jacob

Jeg takker self. for rosen :)

Jeg kigger lidt nærmere på SEO delen :)

Hvis andre har lyst til at byde ind lytter jeg gerne :)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:13

Godekasser.dk? Er jeg den eneste der kommer til at tænke på nogle lidt andre slags kasser? Og er det meningen? 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:18

Hej David,

Ja det er faktisk meningen - for alle mennesker tænker forskelligt og når nogen bliver nysgerrige er det jo kun ekstra godt - for faktisk fik jeg fanget deres opmærksomhed... Lidt som jeg fangede din.... Og så er det så en vurderingssag om det er negativt eller ej... I dagens danmark så er man nød til at være lidt fræk i sin markedsføring for ellers bliver man overset i mængden! :(

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)