Hej Alle aminoer. Så fik jeg næsten min hjemmeside helt på plads. Du kan læse mere her på siden om kasseapparater og kasseapparater integreret med e-conomic Ja min forside :( Jeg skal have gjort den med nogle bedre billeder, men med hvad? Jeg skal have nogle bedre billeder samt mere sigende forsidetekster som gerne skulle præsentere mit faste tilbud på kasseløsning med e-conomic men også at vi supporterer andre økonomisystemer. Hvis nogen er stærke i SEO delen har jeg så gjort noget helt forkert? Og hvad skal jeg gøre lidt bedre - jeg har hentet et title modul til min wordpress og dem skal jeg også have gjort noget ved - har i forslag? Der er video demoer på vej, samt kasse-tilbud hvor jeg forestiller mig at præsentere mine forskellige kasseløsninger / modeller
|
De fotos på forsiden, som du omtaler, skal selvfølgelig udskiftes. Med hvad? Hvis muligt med nogle med kasseapparater. Har du noget med FlexPos?
På forsiden i nederste højre hjørne er der at afsnit startende "Vi hjælper dig igang...". Forretnings ejer skal skrives forretningsejer i eet ord.
På siden "Kontakt os" står teksten ud for hvert indtastningsfelt på engelsk. Det skal selvfølgelig rettes til dansk. Det gælder også på siden "Jobs".
Ellers har jeg ingen kommentarer. Det er en pæn side, som ser prof ud. Det eneste er "Login". Her kommer man ind på en side, der layout-mæssigt sender brugeren til Sibirien! Ja, undskyld, der er ingen sammenhæng layoutmæssigt med den resterende hjemmeside. Er der overhovedet en grund til, at folk skal logge ind? Er det til dig/jer selv, eller er det også til kunder?
Mht. SEO må du spørge andre. Det er ikke mit område.