|
Hvad syntes i om den? God eller skidt? hav denne her i menté DET KOSTER CA. 4600 kr. SÅ HAR DU 4 GLADE Smileys igen!!! kan man så som forbruger være tryk(G) |
Prøv forklar lidt mere, lige nu forstår jeg ikke din påstand?
Debat
|
Hvad syntes i om den? God eller skidt? hav denne her i menté DET KOSTER CA. 4600 kr. SÅ HAR DU 4 GLADE Smileys igen!!! kan man så som forbruger være tryk(G) |
|
Prøv forklar lidt mere, lige nu forstår jeg ikke din påstand? |
|
Hej Martin! Lad os sige en restauration lige har haft besøg af fødevare direktoratets kontrollører!! Og de fik denne gang en MEGET SUR smiley.. Så kan restaurationen bestille endnu et kontrol besøg. DOG MOD BETALING, ca 1000 - 1200 kr. Det gør restaurationen 4 gange = FYLDT UD MED GLADE SMILEY IGEN!! |
|
Men for at få en glad smiley kræver det vel også at de har strammet op på de ting de har gjort noget ved? Ergo så er det jo også fint de får en smiley? Btw. er det muligt at bestille et nyt tjek lige efter? eller skal der gå x antal uger/måneder.? Gennerelt synes jeg smileyordningen er en okay løsning, det gør at en del har strammet en smule op fordi de kommer og tjekker, selvfølgelig vil der være nogle der udnytter der og alligevel opbevarer ting forkert mm. Men i det store hele tror jeg det har hjulpet på branchen i forhold til hvis løsningen slet ikke havde været der. |
|
|
Dato: 24-02-2007 04:04:20 Forfatter:Jens Lykke Nielsen Hvad syntes i om den? God eller skidt? hav denne her i menté DET KOSTER CA. 4600 kr. SÅ HAR DU 4 GLADE Smileys igen!!! kan man så som forbruger være tryk(G) Hvis man driver en virksomhed der sælger fødevare er de 4600 kr. vel ikke det store problem , og 4600 kr. koster det jo også kun hvis der har været et problem på et tidspunkt, jeg er nu personligt meget tilfreds med smiley ordningen, så slipper jeg for at spise de steder hvor der er ,, og derved undgår en maveforgiftning.. så jeg er sådan set meget tilfreds med den, dog tror jeg godt de kunne sætte kravende endnu højere for at få et ,, når man ser nogle af de steder der har , kan man godt blive forbløffet, (typisk pizza steder, deres "køkken" ser bestemt ikke altid rent ud)PS. jeg syntes ofte de hænger så man ikke kan se dem.. det er jo nok med vilje, eller også kan man se dem, men ikke læse teksten. |
Er det noget du har dokumentation for sker i praksis? Tror næppe fødevareregionen vil acceptere at du med det formål bestiller 4 tilsyn på en uge... |
Det er et krav den hænger synligt for forbrugeren, ellers koster det - så vidt jeg husker - 5.000 kr. samt en sur smiley. I øvrigt kan du finde alle rapporter på http://smiley.fdir.dk |
|
|
|