Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg god dansk hosting, og hvordan ranker man med et dot com i dk ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter (og gut'inder)

Jeg er igang med at føre et par sider til tops i google og har fået nys om at det bedre kan betale sig at have sine websider hostet med en dansk host, da det ifølge google skulle give bedre ranking i danmark end hvis man bruger en host med server i Feks. Usa.

Er der nogen som kan anbefale en god dansk hostservice hvor man kan hoste ubegrænsede sider (lidt ala hostgator.com) ?

Og...

Er der nogle host's som er bedre når det kommer til at ranke i søgemaskinerne ?

Hvad er jeres erfaringer med at føre danske sider til tops kontra internationale sider ?

Vil i sige det er en fordel at have dot dk eller kan dot com være ligeså godt ?

Det var vidst spørgsmål nok i denne omgang :-)

Håber der er sider en derude med nogle guldkorn...

Kasper

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:27

Følger lige med her ;-)

Mvh 

-Alexander

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:36

Hejsa,

Det du skal kigge efter hvis du vil have et godt webhotel til søgemaskinerne, er et webhotel uden mange nedetider, hurtig loadtid & server i DK (hvis du skal ranke på google.dk, man kan godt med udlandsk server, men nemmere med dansk.).

Jeg har lavet en liste over steder, hvor man kan få et billigt webhotel. Håber du finder dig et godt webhotel ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:
Jeg har lavet en liste over steder, hvor man kan få et billigt webhotel.

Ufatteligt at du ikke har UnoEuro på din liste, men de har måske ikke nogen affiliate-aftale? Jeg vil helt klart anbefale unoeuro.com (dansk webhost på danske servere), ud af de nævnte har de langt den hurtigste responstider, bedre oppetider og bedre kundeservice. (check dem evt. selv på trustpilot eller andre steder på nettet).

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:42

CMS:

Ufatteligt at du ikke har UnoEuro på din liste, men de har måske ikke nogen affiliate-aftale?

Godt svar :P

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:42

CMS:

Ufatteligt at du ikke har UnoEuro på din liste, men de har måske ikke nogen affiliate-aftale?

Godt svar :P

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:46

CMS:

Christopher Roelann:
Jeg har lavet en liste over steder, hvor man kan få et billigt webhotel.

Ufatteligt at du ikke har UnoEuro på din liste, men de har måske ikke nogen affiliate-aftale? Jeg vil helt klart anbefale unoeuro.com (dansk webhost på danske servere), ud af de nævnte har de langt den hurtigste responstider, bedre oppetider og bedre kundeservice. (check dem evt. selv på trustpilot eller andre steder på nettet).

Ja kan jeg godt se ;) Det er ufatteligt, har også kun hørt gode ting.

Dem sætter jeg på, når jeg lige får tid :D

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:06

Hey, tak for hurtigt svar, i er oppe på mærkerne herinde! :-)

Unoeuro ser godt ud med simpel wordpress instalering og det er til at overkomme prismæssigt. Jeg kan dog ikke se noget om hvor mange domæner man kan hoste...???

Jeg har et par domæner på godaddy som jeg muligvis skal have overført og syntes det lyder lidt peberet at skulle betale 11 euro pr domæne. På hostgator tilføjer man bare sit nykøbte godaddy domæne og det koster ikke en krone!

Findes der ikke en dansk hostservice hvor man kan gøre det samme ?

Jeg vil lige kigge lidt nærmere på din liste christopher (affiliate eller ej :-) 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:15

Du kan også kigge på www.webhosts.dk

Her er alle de største webhoteller i Danmark.
Også dem uden affiliate aftale :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

Vi hoster primært i Holland, men med ret gode respondstider til Danmark. Har set nogle ret imponerende søge resultater hos vores kunder, men spørg du hellere SEO nørderne, hvad det helt konkret betyder :)

Hvis du bare skal forwarde domæner til et andet webhotel, kan du ihvertfald benytte dig af vores gratis 50 mb webhotel :)

Desideret unlimted domains, som hostgator, tror jeg ikke at jeg har set på dansk jord, som er seriøst mht til oppetid osv. Gigahost er vidst den eneste, men de har været uheldige en del gange, og skulle være ret sløve, men søg dig lidt omkring på Google og på Amino :)

Håber du kommer godt igang :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)