Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mudderkastning

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thorborg

har ikke tænkt på stjerner -  siden 7 klasse for mere end 30 år siden men pågældende indlæg har helt sikkert vakt min interesse igen Sleep

Så husk lige at sende en provision til trådholder for nu er Amino Plus et must

Så kære venner alt under 3 stjerner bliver hermed betragtet som en personlig fornærmelseDevil

Forsat god aften

monse

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02

Jimi Hove:

Jeg tvivler på at den form for respons er det en psykolog ville anbefale til at køle gemytterne ned. Men hvad ved jeg.. jeg tjener heller ikke så meget, og det er åbenbart en videnskabelig bevist indikator for intelligens

Lige som at man troede det ikke kunne komme længere ud.. hehe :-)

Jeg prøver ikke at dæmpe gemytterne, jeg uddeler virtuelle håndmadder.
Jeg er ærligt talt målløs over at voksne mennesker med deres eget navn og reference til den forretning de lever af, kan synke så lavt i en debat.

Selv på Arto er niveauet ofte højere, end hvad jeg lige har læst mig igennem.

Jeg håber virkelig at der sidder nogle folk der ude med røde ører og laver en god gang selvransagelse.

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Monse,

Du har fået 5 stjerner af mig allerede.. og du får også lige en lille lektion i markedsføring og psykologi med i prisen :

Menneskets største behov er : anderkendelse

Stjerner skaber anderkendelse = godt for markedsføring

Minus- stjerner skaber drama = godt for markedsføring

Mange af de største debatsites er dem med den mest svinske opførsel, man skal da være en fattig købmand hvis ikke ønskede sig et stort debatforum. Its all about katjiing..

Velkommen til som plus medlem ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Hej Poul

Nu sætter du en tråd op omkring hvordan din tråd udviklede sig, og for drage lidt essence i tingene, så drager jeg et af aminos nye tilføjelser ind i det.

Nu har jeg ikke de stjerner der skal til for at kunne klare de krav, og jeg vil heller aldrig få dem, da jeg sætter min mening højre end en eller anden internet side. Og det er netop essencen i det som det hele handler om, at være populær....

Jeg personligt skider hul i om jeg er populær, jeg er den jeg er, og kan folk ikke lide det, så må de blokere mig, eller give mig en stjerne.

Jeg forbeholder mig at sige alle imod, uanset rang her på siden, og så længe at jeg gør det fagligt med et ordentligt argument, så er der ingen som der har noget imod det, og så må folk give mig de stjerner som de mener mine indlæg skal have, sådan er spillets regler.

Jeg skal ikke være venner med alle, og alle skal ikke være mine venner, men derfor ikke at sige at jeg har respekt for nogle mennesker, er så en anden historie, for reelt set så har jeg respekt for de fleste mennesker her, og anser alle for at være ligeværdig. Og det er så ikke alle der har den indstilling. Og det gør så også at jeg tør at stille spørgsmål ved alt her.

/Kenneth

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:13

Hej Martin,

Ja det kan jeg godt se du gør, men så længe du ikke nævner hvem du taler om ved navn ( og det kan / tør du ikke pga søgsmål ) , så basker du bare ud i det blå. I det mindste har jeg respekt for dem der tager en fight mano e mano.

Og hvis du mener at det er allesammen i debatten som er nogle psykiatriske tilfælde som tjener for lidt og får for lidt fisse, udelukkende pga de debatterer.. så du simpelthen for fjollet. Og ikke mindst så gør du det legalt for alle ved selv at debattere på samme niveau.

Hvis du synes det er mig der har brug for psykolog og som ville blive et mere helt menneske ved at tjene mindst ligeså meget som dig, så skriv det lige til i en PM. Så skal jeg hurtigst muligt forsvinde ud af dit forum

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:19

Godt skrevet Kenneth ! 5 stjerner fra mig..

Jeg siger også min mening som nu her med Martin T..

Jeg har dog et højere stjernegennemsnit end dig.. gad vide om det er fordi jeg tjener mere ;-)

Spøg til side.. Man skal have et stort overskud på den mentale og følelsesmæssige bankkonto for at kunne klare noget modgang. Men konsekvent forfølgelse af andre mennesker, uden nogen som helst årsag.. det der ingen der kan klare.

Nå, jeg stopper her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Martin Thorborg:
Selv på Arto er niveauet ofte højere, end hvad jeg lige har læst mig igennem.

Jeg håber virkelig at der sidder nogle folk der ude med røde ører og laver en god gang selvransagelse.

Jeg ved ikke, hvad Arto er, men JEG får i hvert fald røde ører og mere til, hver gang jeg ser de der babser...

Som CharlotteR bemærkede, så er det "sjovt at se, hvordan en hyggelig tråd om et par babber kan udvikle sig"!

Ja, mon ikke! Jeg tør dårligt tænke på, hvad det kunne have udviklet sig til, hvis jeg havde fundet et foto, hvor damen havde smidt bh'en...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:33

Arto.dk er er meget populært mødested / debatforum for børn og helt unge. Der er ingen patter men masser af børn som prøver at finde sig selv og deres ståsted igennem en debat

At sige " Vi er ikke på Arto ", er blevet et meget populært udtryk på nettet, hvis man gerne vil signalere at man synes debatten er blevet for barnlig og umoden

Jeg er klar til patter, smurt ind i olie og store strittende brystvorter der savner min berøring.

Cya

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:39

Nu slutter jeg 100 % ;-) .. med et smil.

Her ser vi folk blive mere hele mennesker igennem sex :

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:39

Jim Lyngvild har en penis på 21,5 cm - jeg kender desværre ikke længden på min fordi den ikke kan nå ud til den første streg på målebåndet

men måske var jeg også en smule for optimistisk da jeg købte målebåndet.

Jeg synes der bliver taget lidt for meget på vej over disse tråde, - der skal jo lukkes lidt damp ud en gang imellem, og jeg synes faktisk disse tilbagevendene diskussioner er et sundt tegn da det jo ofte er alfahanner m/k der bliver iværksættere.

Det betyder jo ikke at der ikke er plads til dem der reflekterer lidt mere over tingene, eller dem der som jeg aldrig når det forjættede succes-stade. Vi har bare hver vores funktion, og uden udfyldelse af alle pladserne ville Amino jo intet være værd.

jeg kan slet ikke administrere at være superbruger, så indtil mit gennemsnit er bragt ned forlader ingen Amino! Så kan i køre minus-karma af på mig i stedet.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)