Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mudderkastning

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hej Martin,

Ja det kan jeg godt se du gør, men så længe du ikke nævner hvem du taler om ved navn ( og det kan / tør du ikke pga søgsmål ) , så basker du bare ud i det blå. I det mindste har jeg respekt for dem der tager en fight mano e mano.

Og hvis du mener at det er allesammen i debatten som er nogle psykiatriske tilfælde som tjener for lidt og får for lidt fisse, udelukkende pga de debatterer.. så du simpelthen for fjollet. Og ikke mindst så gør du det legalt for alle ved selv at debattere på samme niveau.

Hvis du synes det er mig der har brug for psykolog og som ville blive et mere helt menneske ved at tjene mindst ligeså meget som dig, så skriv det lige til i en PM. Så skal jeg hurtigst muligt forsvinde ud af dit forum

Jimi, de personer jeg sigter på, er ikke i tvivl om hvem de er.
Det er alle sammen folk jeg har bedt styre sig flere gange før.
Jeg har ikke behov for at tage et offentligt opgør med navngivne personer, men jeg vil ikke afslå mig fra at fortælle hvorfor jeg har slettet 30 indlæg og på samme vis tage offentligt afstand fra dårlig opførsel.
Så nej, jeg er ikke bange for sagsanlæg, jeg syntes bare ikke det er passende at hænge folk ud ved navn.

De bedste hilsner

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:43

Michael:

Jim Lyngvild har en penis på 21,5 cm - jeg kender desværre ikke længden på min fordi den ikke kan nå ud til den første streg på målebåndet

men måske var jeg også en smule for optimistisk da jeg købte målebåndet.

Jeg synes der bliver taget lidt for meget på vej over disse tråde, - der skal jo lukkes lidt damp ud en gang imellem, og jeg synes faktisk disse tilbagevendene diskussioner er et sundt tegn da det jo ofte er alfahanner m/k der bliver iværksættere.

Det betyder jo ikke at der ikke er plads til dem der reflekterer lidt mere over tingene, eller dem der som jeg aldrig når det forjættede succes-stade. Vi har bare hver vores funktion, og uden udfyldelse af alle pladserne ville Amino jo intet være værd.

jeg kan slet ikke administrere at være superbruger, så indtil mit gennemsnit er bragt ned forlader ingen Amino! Så kan i køre minus-karma af på mig i stedet.

Det her er ikke noget personligt, Michael, men: Man skal lige huske på, at man kan have nok så stor en pik og alligevel have bitte-bittesmå nosser. Jeg kender faktisk et par stykker! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:47

Jimi Hove:

Jeg er klar til patter, smurt ind i olie og store strittende brystvorter der savner min berøring.

Cya

Så stopper du Jimi - det ender med at når man logger sig ind på Amino skal der være 2 muligheder

DANSK AMINO kun beregnet for voksne

JA! jeg er 18 år eller derover

NEJ desværre

monse

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:49

Fair nok Martin

Jeg ved du også er mand nok til at tage lidt med pisken fra mig, så kom du bare tilbage til konen og bliv et mere helt menneske.

Vi snakkes ved

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Så, hr. Thorborg, når nu denne tråd også er gået over gevind med spydigheder og saftige stikpiller, så kan De bare slette løs, for denne gang HAR jeg fået print-screens lige fra starten...

Øj, er du VILD for en scrapbog, jeg allerede har fået samlet, og jeg er helt ny på Amino. Det bliver guffe-guf for Østre Landsret!

;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja Poul, de har næppe set større sag siden Nurnberg processen. Godt du holder øje, og god weekend :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59

jeg tror jeg ligger min spagat lapdans ud på siden , giver alle piger gratis adgang , vis viser lidt hud så forummet kan blive flere kvinder på Smile

positive med flere kvinder på forummet kunne dæmpet lidt den hårde tone engang imellem, der kunne laves masser af tiltag for forummet kunne blive lidt sjovere og en del mere positive iværksættere energi der giver glæde og til os alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:37

Mikael christiansen:
flere kvinder på forummet kunne dæmpet lidt den hårde tone engang imellem...

Nej, Mikael, er du rigtig rund, mand? Havde kvinder deltaget i slagsmålet, havde det været endnu værre med de stikpiller, der var svirret gennem luften. Mænd er mere primitive - Gud ske lov for det - mens kvinder samler på skjulte hævnplaner for derefter at kaste med knive og giftigheder. Den slags har vi mænd ikke fantasi til. Lad os være glade for det, for så bliver det kun til lidt nævekamp - og vi kan ikke engang altid ramme!

:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Mikael christiansen:
flere kvinder på forummet kunne dæmpet lidt den hårde tone engang imellem...

Nej, Mikael, er du rigtig rund, mand? Havde kvinder deltaget i slagsmålet, havde det været endnu værre med de stikpiller, der var svirret gennem luften. Mænd er mere primitive - Gud ske lov for det - mens kvinder samler på skjulte hævnplaner for derefter at kaste med knive og giftigheder. Den slags har vi mænd ikke fantasi til. Lad os være glade for det, for så bliver det kun til lidt nævekamp - og vi kan ikke engang altid ramme!

:-)

kvinder og mænd er gode til at holde hinanden i snor en overvægt af det ene køn . gør vi ikke holder hinanden i snor , derfor for mange kvinder ja så bliver tone også hård er korrekt , det er min erfaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)