Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mudderkastning

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino support.

Jeg er starter af tråden "Sund for mænd at kigge på barme" - kan I ikke lige kigge på den?

Det lader til, at en tilsyneladende så uskyldig tråd har bragt en del ikke-synlig mudderkastning op i lyset. Det forekommer mig, at visse amino'er skuler ondt til hinanden og misbruger systemet med at tildele stjerner - få eller mange - og "andet". "Andet" er angiveligt værre end som så, for nogle af indlæggene taler om lov og strafbare handlinger.

Tråden kan I finde i Café og hygge - ja, det er Fand'me uhyggeligt!

VH

Poul Madsen

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:24

Som folk har skrevet i tråden, så er den anmeldt til mods. Så det er vel bare at vente på at der kommer én forbi og tager stilling.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, ja, okay, tak for info, jeg ved ikke, hvad mods er, men der var een, der nævnte, at han forgæves havde anmeldt tråden 3 gange uden reaktion, så jeg ville prøve noget alternativt.

Men, Amino, gider I ikke nok lade være med at slette alle indlæg, please? Nogle af dem er jo hylende skægge, andre kan bruges til skræk og advarsel...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:31

Poul Madsen:

Nå, ja, okay, tak for info, jeg ved ikke, hvad mods er, men der var een, der nævnte, at han forgæves havde anmeldt tråden 3 gange uden reaktion, så jeg ville prøve noget alternativt.

Men, Amino, gider I ikke nok lade være med at slette alle indlæg, please? Nogle af dem er jo hylende skægge, andre kan bruges til skræk og advarsel...

Mods =Moderatore

Du kan ikke forvente at der sidder support på Amino 24/7 og tråden eskaleret vel kun på 1½ time eller sådan noget. Og at de sletter det hele er fint, det ville ikke give så meget mening med nogle enkeltstående indlæg hvor de foregående mangler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Mark MK:
Mods =Moderatore

Du kan ikke forvente at der sidder support på Amino 24/7 og tråden eskaleret vel kun på 1½ time eller sådan noget.

Nej, det er selvfølgelig ikke rimeligt at forvente, men jeg vidste ikke bedre, specielt fordi vedkommende er mere erfaren end jeg.

Mark MK:
Og at de sletter det hele er fint, det ville ikke give så meget mening med nogle enkeltstående indlæg hvor de foregående mangler.

Nej, det er ikke en skid fint, for det tager en Helvedes tid at lave print-screens og paste ind i Paint, hvis jeg vil have samtlige indlæg med til min egen scrapbog...

:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Hej Poul

Jeg er ked af din tråd blev et kidsel i aminos forfænglighed, men problemet er meget typisk.

Men som jeg skrev i tråden om superbruger, så vil nogen absolut arbejde hen mod at det er et fåtal, og ikke breden som skal danne amino.

Og det beviste den tråd netop før at der blev ryddet op.

/Kenneth

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad nu være med at bliver paranoide.
Der er en håndfuld Amino'er der får for lidt sex og tjener for få penge og derfor har brug for at irritere deres omverden.

Så nej, der er ingen konspiration, der er blot enkelte brugere der kunne få meget ud af en alvorlig samtale med en psykolog.

Fortsat god lørdag.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Hej Hr Thorborg

Nu er jeg absolut en af dem de får for lidt sex, ingen tvivl what so ever.

Men du må jo give mig ret i at de stjerner, dukker op med meget jævne mellem rum.

/Kenneth

Ps havde jeg flere penge så fik jeg også mere sex.Embarrassed

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:53

Jeg tvivler på at den form for respons er det en psykolog ville anbefale til at køle gemytterne ned. Men hvad ved jeg.. jeg tjener heller ikke så meget, og det er åbenbart en videnskabelig bevist indikator for intelligens

Lige som at man troede det ikke kunne komme længere ud.. hehe :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56

Kenneth:
Ps havde jeg flere penge så fik jeg også mere sex.Embarrassed

Øv, ja, enig!

Kenneth:

Hej Hr Thorborg

...Men du må jo give mig ret i at de stjerner, dukker op med meget jævne mellem rum...

Stop nu det der, for ellers er der andre, der fortsætter!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)