Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler jeg bare en revisor eller ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg står og skal have gang i et firma, jeg har haft et andet firma, men gik rimelig død i økonomien indberetning af moms osv. osv. osv.

Jeg er god til det jeg laver, og kan køre en god forretning på det, men jeg har ikke energi til og kan let komme til at glemme sådan noget som at indberette moms.

Er det sådan noget en revisor vil kunne gøre for mig, eller er der nogen af jer som laver sådan en service ?

Jeg laver mit arbejde, sender regninger de bliver betalt og moms bliver indberettet osv. ?

Mvh

Mørch 

Mørch

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:16

Hejsa

Personligt kan jeg ikke døje sådan noget arbejde og jeg syntes der er en masse forskellige ting man skal sætte sig ind i, så jeg har simpelthen valgt at betale mig fra det.

En gang i kvartalet sender jeg alle mine bilag til regnskabet til et lille kontor firma og så sørger de for resten bliver lavet. Jeg tjekker dog selv om regningerne bliver betalt, men det er jo lige til at overkomme. Jeg bruger firmaet http://kontorassistancen.dk/ hvilket jeg varmt kan anbefale til andre.

Mvh. Torben

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:26
Hej Torben

Det er sådan noget jeg skal have :)

Hvad giver du ca. for sådan noget om året ?

Mvh

Rasmus Mørch

Mørch

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:36
Hej Mørch

Jeg kan varmt anbefale 2talrevision, Morten Thornberg (www.2talrevision.dk) og hans "partner" LT-Regnskabsservice, Lene Thornberg (http://www.thornberg-dk.dk).

Jeg benytter ikke selv regnskabsservicen, idet jeg selv laver min bogføring, men Morten er en knalddygtig revisor.

Kontakt dem evt. for priser

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:57

Hej igen,

Jeg ca 2 timer pr mdr a 300kr stk, men det forudsætter os at jeg selv ligger bilagene i orden (man er vel iværksætter og skal spare). Jeg ved ikke om det er en pris du kan regne med i din virksomhed da en del af mine kunder er faste kunder som ikke bliver faktureret hver mdr.

God weekend.

Vh. Torben

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:44
Hej Mørch

Jeg har et lille nystartet firma, som tilbyder bogføring, momsindberetning m.m.til favorable priser for nystartede iværksætterer

Du kan se mere incl. priseksempler på min hjemmeside: www.netaccounting.dk

Jeg servicerer hele landet, da jeg arbejder med et onlinekoncept, hvor det meste kan foregå over internettet

Med venlig hilsen

Lone

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:15
Hej MørcH.

Jeg har stået i samme sitiuation som dig dig. Havde ikke styr på bogføring og moms ect i mit gamle firma. Så hvis du ikke har lyst og ikke minst forstand på det, så lad nogen andre gøre det for dig. Det er ikke mange penge det koster, i forhold til renter rykker gebyr, tiden man skal bruge på at forklare Told og Skat hvorfor at man ikke lige fik indsendt momsangivelsen osv osv. Endvidere kan du også altid fremvise ballancer, kvartals rapporter til banken hvis de lige vil se hvordan det går. Jeg taler af erfaring. Jeg havde aldrig noget ordentligt at vise banken, kunn noget havlfærdigt, og det er ikke gode tegn at sende til ens vigtigste kreditor.

Håber at du kan bruge mit lille input til noget.

Med venlig hilsen

MSB
Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:31
Hej Mørch

Jeg har et lille firma der laver freelance bogholderi og andre administrative opgaver, for andre selvstændige, små og mellemstore.. Vi er to, der udelukkende beskæftiger os med dette.. Vores kunder er spredt geografisk over hele landet, og er indenfor mange forskellige erhvervsgrupper & virksomhedsformer...

Vi bruger forskellige systemer, har vores eget c5 hvor mange af vore kunder kører på, da du hermed også sparer udgifter til eget regnskabssystem og bruger også summa, e-conomic, mfl. Nogle også hvor vi kobler os op på kundens server og laver det den vej ... Så mulighederne er mange, også så man selv løbende kan følge med i udviklingen.

Vi sørger for alt din indtastning af bilag, din moms og indberetningen, balancer og klargøring til revisor hvis man ønsker dette til årets slutning. For mange tager vi os af betalinger, debitor/kreditor, fakturering og meget mere..

Vi ligger på en timepris på ca 275..  Så det er ganske overkommeligt, for at man selv kan få frigjort tiden og bruge den til det man er bedst til... :-)

Skriv endelig hvis dette kunne være interessant eller du bare har lidt spørgsmål til det... second-act@esenet.dk

God weekend...

Pernille :-)

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Fra hobro
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:29
Hej

Har du fundet en til at lave din bogføring?

Ellers arbejder jeg som freelance bogholder

.

Med venlig hilsen

Skovbo Regnskab

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:03
Skovbo Regnskab - Har Du en hjemmeside? Og hvad tager Du i timen?
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)