Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct mails... Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået til opgave at sende 2000-3000 direct mails ud til potentielle kunder for en virksomhed.

Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gribe det an logistisk og så det bliver mindst omkostningfyldt. 

Jeg har ikke nogen problemer med at skaffe virksomheds-adresserne, men hvordan får man de mange forskellige adresser på brevene lettest muligt? Hvordan får jeg printet det billigst(jeg har ikke mulighed for at printe det selv)? Hvordan får jeg lavet konvolutterne lettest, når der gerne skal være et logo på? og hvordan får jeg foldet papiret ned i alle de konvolutter?

Er der nogen som har prøvet noget liggende, eller har nogen ideer til hvordan det kan gøres relativt billigt?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:17

Godt spørgsmål.

Så vidt jeg ved, så findes der pakkemaskiner der kan klare sådan nogle opgaver. Men spørgsmålet er hvor stor volume man skal have, førend det kan betale sig.

Jeg er selv igang med at skulle udsende 100-200 salgsbreve. Og jeg har valgt selv at udskrive labels på vores laserprinter. (Etiketterne gav vi under 100,- for for 2100 stks.)

De kommer på en af vores kuverter uden ruder og et frimærke og så er det bare igang med foldearbejdet.

Du kunne eventuelt ansætte nogle unge under 18 til det? (Billigere i løn) evt. på akkord?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25

... never mind læste lige lidt for hurtigt 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:29
I en tidligere virksomhed jeg havde sendte vi i omegnen af 5000 breve ud på en gang een gang om året. De sidste mange gange vi gjorde det købte jeg hele dynen i Kina. Jeg fik en trykker til at printe salgsbreve og ekstra materiale der skulle med. Han trykkede kuverterne med logo og adresse. Adresserne fik han fra mig på en excelfil. De pakkede kuverterne med det hele. Og pakkede det hele sammen i kasser og sendte til mig. Herhjemme fik jeg en gruppe spejdere til at sætte frimærker på. Vi købte de mærker med klister på nettet. Det var billigere med frimærker og spejdere end en portomaskine. Afsted med dem. Det hele klaret på en weekend. God fornøjelse.

At der så kun var 4% der reagerede på brevene er en anden snak. Det var dog nok til at det kunne svare sig.

Mvh. Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 13:36

Hvis du er interesseret har jeg løsningen til dig :-)

Hvis du har selve brevet (eventuelt blot som pdf) + det tryk du vil have på kuverten + en excel-fil med modtageradresserne så kan jeg klare det hele for dig.

Min løsning er modulopbygget så du kan vælge at lave noget af det selv hvis du vil spare lidt penge.
En væsentlig detalje - har du/i selv en kundeaftale med postdanmark eller ikke ?

Modulerne jeg kan tilbyde dig:
 - Print af breve (evt. med adresseflet til brug med rudekuverter)
 - Foldning af brevene
 - Tryk/print af kuverterne
 - Kuvertering af brevene (putte brevet + evt. bilag i kuverten)
 - Print af modtager på kuvert (medmindre det er rudekuvert)
 - PP-Frankering af kuverterne
 - Indlevering hos PostDanmark (porto forudbetales såfremt i ikke har aftale med PostDanmark)

som du kan se kan vi klare alt eller dele af opgaven, og priserne er efter min mening rimelige. På enkelte punkter er vi måske ikke de billigste, men som samlet løsning er det ikke dyrt når man medregner den tid du skulle bruge for at håndtere opgaven...

Du (og andre) er velkommen hvis der er spørgsmål eller konkrete opgaver :-)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)