Jeg driver til daglig handelsportalen www.industriBasen.dk og har gjort det siden 2006. I den forbindelse undre det mig hvorfor flere ikke starter en portal op i en bestemt niche? Grunden er nok at det koster rigtig mange penge at få programmeret et ordenligt cms system. Det skal virke 100% korrekt og kunne mange ting forskellige smarte ting. Det vil jeg gerne lave om på. Det cms system IndustriBasen.dk kører på kan blive dit for meget få penge. Der er rigtig mange gode fordele i at drive en portal frem for en webshop, ja Amino er også en portal. Nedenfor kan du læse nogle af de fordele jeg elsker ved at drive en portal:
På en portal som industriBasen.dk er der 4 indtægt kilder, der er adsense reklame, annonce salg, abonnement aftaler med virksomheder der indrykker annoncer tit og så kampagner med reklame. Det cms system industriBasen.dk kører på har ca kostet 250.000kr at programmere, der er rettelser og forbedringer som er tilkommet siden 2006. Du kan købe cms systemet inkl 2 måneders support fra mig så du kommer godt igang og kan trække på min viden så meget du vil. Kun 50.000kr plus moms for cms systemet Så spare du rigtig mange penge og meget tid og du kan trække på min viden i 2 måneder så vi hurtigt kan få sat gang i din nye portal. Du kan starte en portal med køb og salg af f. eks både, biler, motorcykler, tøj, fiskeri udstyr, jagt udstyr, ja alt hvad der købes og sælges på internettet. Er du interesseret i dette tilbud så kontakt mig gerne på 50 20 60 00. Mvh Morten |
Så købte den første Amino cms systemet, hvis du er interesseret også, så kontakt mig gerne, så kan vi tage en snak om din ide.
Mvh
Morten