Så galt som beskrevet behøver det ikke gå, det er kun i værste tilfælde. PHPbb er et godt solidt forum, men skrænter lidt på sikkerheden. Sørg for altid at have nyeste version installeret. :-)
Men jeg aner faktisk ikek hvordan jeg skal installere nye versioner... og jeg har allerede det problem at hvis jeg vælger den danske sprogopsætning så forsvinder tilmeldingsknappen. :)) haha.. jaja, men det er da en start! Jeg lærer det nok...knokler i hvert faldet med det.
Men jeg aner faktisk ikek hvordan jeg skal installere nye versioner... og jeg har allerede det problem at hvis jeg vælger den danske sprogopsætning så forsvinder tilmeldingsknappen. :)) haha.. jaja, men det er da en start! Jeg lærer det nok...knokler i hvert faldet med det.
Hehe, det tager tid at sætte sig ind i et nyt forum, eller som førstegangs administrator for den sags skyld. Bare kæmp på. :-) Jeg har fundet en guide til opgradering, du måske kan få gavn af. http://xona.com/2006/04/24.html
Tak Paul (eller Poul? kan ikke se om det er et o eller a...sorry)
Jeg kiggede på linket og er HELT grønlig.... jeg ved jo ikek engang hvilken version jeg har nu eller hvordan jeg finder ud af det!? haha... du ved, jeg ville bare have nogle fora, og oprettede dem...trykkede lidt hér og dér og så håbede jeg det ville virke ;-)
Tak Paul (eller Poul? kan ikke se om det er et o eller a...sorry)
Jeg kiggede på linket og er HELT grønlig.... jeg ved jo ikek engang hvilken version jeg har nu eller hvordan jeg finder ud af det!? haha... du ved, jeg ville bare have nogle fora, og oprettede dem...trykkede lidt hér og dér og så håbede jeg det ville virke ;-)
Kærligst Sue
Paul ;-) Haha :D Hvis du logger ind i administrationsdelen, tror jeg du kan finde versions-nr. et sted.
Jeg vil på ingen måde kritisere dine foraer, men min erfaring udi forum-administration siger mig, at jeg hellere vil begrænse til få emner/rum med mange indlæg, end en masse emner/rum med næsten ingen indlæg. Hvis et emne så viser sig at vokse sig stor, så kan man senere dele emnet op.
PS. mht tydning af o, så kan du kopiere teksten til din notepad, forstørre den og evt skifte font - så kan du tyde hvad der står :-D
Ja det var også en god pointe....færre emner med flere indlæg.. men nu er siden jo først lige startet, og det var jo lidt meningen at det skulle være STEDET...stort og uoverskueligt :) Men måske har du ret...måske skræmmer det mere end det gavner. Det tygger jeg lige på. Tak.
Det med tekst tydningen hænger sammen med at den bærbare desværre et par måneder efter den var købt, blev tabt på gulvet og derfor sidder jeg med en bærbar med widescreen tilsluttet en gammel stationær skærm
Så skriften er bare ret lille... og jeg har ovenikøbet tilpasset den. Jeg ved godt jeg kan ændre til stører skrift men så er det lidt bedstemor agtigt.. :)