Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave onlineforaer????

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
P.s.
Jeg har lige slettet ca. 30 emner....og der er vist stadig en del tilbage ;) Men nu får vi se om det kører...jeg kan vel altid slette de som aldrig bliver brugt ? eller virker det useriøst?

KH Sue

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 02:19
Powered by phpBB 2.0.22.

Jepsen, det er versions-nr. :-)

Tror du skal koge ned til endnu færre emener. Lavede selv samme "fejl" på http://webmastersnak.dk , men har fundet ud af det er en god idé at vente med at udvide til flere emner, ellers bliver der hurtig så tomt

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 02:21
OK... men jeg er jo kvinde...så har svært ved at smide ud! ;-)

M.h.t. versionen... kan du lufte hvordan jeg opgraderer? Uden at involvere kodesprog! :)

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 02:42
Haha :p
Når der kommer gang i forummet, kan du altid dele op i flere kategorier og flytte gamle posts.

Har prøvet at oversætte lidt, håber det er til at forstå...

Sådan opdaterer du til nyeste phpBB

1. Disable dit forum, gå ind i phpBB Administration > General Admin > vælg Configuration og sæt "Disable board" til yes

2. Tag en backup af din databse, gå til General Admin > vælg "Backup Database" > under Backup Options vælger du "Full backup" > "Gzip compress file" skal være sat til "Yes" > Start Backup > gem filen. Gem filen et sted på din computer.

3. Hent pakken "Changed Files Only" fra http://www.phpbb.com/downloads.php
udpak filen til et midlertidigt bibliotek på din computer. Nu har du mapperne "install", "docs", "contrib" og "cache" samt en masse zip-filer. Find den zipfil der passer til dit versions-nr. Eks. 2.0.9_to2.0.22.zip betyder at du vil opgradere fra version 2.0.9 til 2.0.22 (nyeste).
Pak nu denne fil ud også. Upload alle filerne du har pakket ud fra 2.0.9_to2.0.22.zip til din server.

4. Åben din browser og gå til http://www.forum.dk/install/update_to_latest.php
Når siden er færdig med at loade, burde forummet være opdateret.

Slet mappen "install" og "contrib" på din server.

Enable dit forum igen, på samme måde som du disablede det.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 02:56
Ohh shi.......

Det var noget af en omgang for en nybegynder greenie som mig :)

Men du skal have mange tusind tak for din hjælp.. jeg er sikker på jeg nok skal hitte ud af det med den tekst.

Jeg gemmer teksten og forsøger imorgen når jeg igen har fået øjne.

Tak for din besked i min GB - altid dejligt at få ros.. tak

Og godnat skipper herfra!

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 02:57
Hov... og til dig Jan - trådens ejermand....

UNDskylder mange gange for at stjæle din tråd.

Godnat.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:09
Phpbb er på trapperne med et nyt board, som for tiden er i BETA mode.
Phpbb er efter min mening lige så sikker som andre board, blot at man holder sit board opdateret. Jeg er erfaren bruger af phpbb, og har sat en del boards op efterhånden, og har ikke oplevet nogle problemer med hacking mv. (jo under Muhammed krisen, men hvem oplevede ikke det).

Hvis jeg var nybegynder vil jeg starte på phpbb2.dk, som yder en yderst god hjælp (skal jeg jo sige når jeg er redaktør derinde), men vi prøver så vidt muligt at hjælpe brugerne fra a-z derinde, og lader ingen sejle midt i ingenting.

Held og lykke med projektet

Anders

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)