Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave onlineforaer????

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

vBulletin kan også sættes op som portal akurat som phpBB....

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 16:53
SMF ligner jo blot en gratis-kopi af vBulletin ;-)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:00
Som skomager skal man blive ved sin læst.

Derfor har jeg nu valgt at uddelegere opsætningen til 2. (læs: kompetent) hånd. Har dog ikke valgt hånden endnu, så meld jer endeligt på banen. Meget gerne bosiddende i KBH, da jeg mægtig gerne vil suge til mig og skal styre sitet selv i første omgang.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:33
Smider lige mit besyv, så må du vurdere værdien ;-)

phpBB har mange fede features og specielt den lækre detalje at du kan uddelegere ansvar til gruppe-ledere, som fx selv kan vedligeholde medlemsgrupper. En feature jeg har savnet lige siden jeg skiftede til vBulletin (som jeg dog stadig har valgt at benytte). Jeg blev aldrig selv ramt af sikkerhedsproblemer med phpBB, men det er nok den største anke ved netop det stykke forum sw.

vBulletin er på admin siden mere professionelt sat op og det virker som om plugin er mere seriøst kodet. Til gengæld er vB kommercielt og lækre skins, plugins etc koster (små) penge.

Et upcoming forum sw jeg holder øje med for tiden, er vanilla (fra lussumo.com) - en ulv i fåreklædder, da det er über simpelt sat sammen, men med et kæmpe potentiale.

Du nævner at du også gerne vil benytte portal funktionalitet og det er rigtigt at de fleste forum software har portal lignende "overbygninger", dette gælder for vB, phpBB, SMF, IBP osv - men jeg vil mene at det er vigtigt at finde frem til hvad du mener med Portal funktionalitet. Er det noget phpnuke/postnuke du bejler til (yrk), noget blog thingie sammen med forum eller noget helt tredie?

For tiden kigger jeg meget på Drupal, som både har CMS, blog og forum, men må dog indrømme at forum delen endnu ikke er på højde med de rene forum værktøjer. Til gengæld kan Drupal rigeligt bruges som portal, hvilket så igen leder hen på hvad du ønsker med din portal funktionalitet?

... kan du bruge min viden, sparrer jeg meget gerne med dig og jeg hjælper dig også gerne med at installere, implementere og configurere. Bare du ikke forventer at jeg skal holde dine tråde igang, dér har jeg nok lidt for mange andre foraer at holde vedlige i forvejen

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:20
Mange tak for dit meget relevante og tilsyneladende meget kompetente svar.

Og ikke mindst: Velkommen til...

Jeg sender dig lige lidt info....

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:19
Forumup.dk er også en god gratis mulighed, som ligner Amino-forummet meget.
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 14:50
Forumup.dk er PHPbb

Jan Winum> Er du kommet frem til en løsning? :)
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:56

Da jeg fornemmer at du gør dig dine overvejelser om vækstscenarier:  Wildcat WINServer

Sikkerhed, en komplet integreret internet platform (herunder f.eks. synkroniseret newsgroup adgang/distribution af dine fora) osv. :  http://www.santronics.com/products/WINServer/index.php

Held og lykke

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:16
Paul:

Undskyld mit fravær. Står i flytterod....

Tak for jeres tilbud.

Jeg har lavet et samarbejde omkring opstarten af forummet - som I selvfølgelig vil høre mere om....

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:20
UFFF..... og så har jeg først læst denne tråd EFTER jeg har oprettet en masse forums på phpbb.... ÆV!
Side 2 ud af 4 (37 indlæg)