Jeg undrer mig lidt over der er så få der hopper på mit program på Partner Ads når jeg tilbyder 16% provision på alle salg og i øjeblikket også 75øre pr klik oveni.
Hvad kan det skyldes? Burde det ikke gi' lidt mere trafik end 10-20 hits pr. dag?
Jeg vil kort sagt gerne gøre lidt for at for at få flere salg, men jeg vil jo helst ikke ha' flere tusinde kroner op af lommen for samtidig at tilbyde provision.
Kender du nogen der kan sælge mine produkter eller kan du selv? iPhone tilbehør
Er der nogen affiliate systemer for annoncører lignende Partner Ads med nogenlunde aktivitet hvor man ikke skal have 20k op af lommen for at komme i gang?
Der er mange affiliate iphone sider. Brug en time eller to, lav et salgsbrev (ikke mail) og forklar om dit program. Du burde nemt kunne finde 50 - 100 sider der kunne have interesse. Send det ud, og følg eventuelt op med et telefonopkald. Hvis du bare kan få 10% med på ideen så har du nogle stærke kanaler.
Husk at få smidt et produktfeed op, så har du mulighed for at komme med i mange forskellige databaser.
Jeg har blandt andet planer om at lave en prissammenligning på iPhone tilbehør, hvor hele systemet vil være baseret på produktfeeds til 100% automatisk hentning og gruppering af varer.
Jeg har skam allerede flere produktfeeds tilgængelige - men hvor er det godt at tilmelde dem?
Min konverteringsfrekvens lå på 2,22% gennemsnitligt i februar, 3,53% for Adwords, 1,41% for Facebook Ads(dog er der en del transaktioner der ikke er talt med pga en fejl så noget højere er den) og 3,05% for Google organisk. Gennemsnitlig ordreværdi var på 145kr
Jeg har snakket med rigtig mange bloggere og sendt dem produkter til anmeldelse osv, men mest SEO-mæssigt - er der en let måde at finde alle "iPhone affiliate sites"?
Jeg har skam allerede flere produktfeeds tilgængelige - men hvor er det godt at tilmelde dem?
Min konverteringsfrekvens lå på 2,22% gennemsnitligt i februar, 3,53% for Adwords, 1,41% for Facebook Ads(dog er der en del transaktioner der ikke er talt med pga en fejl så noget højere er den) og 3,05% for Google organisk. Gennemsnitlig ordreværdi var på 145kr
Jeg har snakket med rigtig mange bloggere og sendt dem produkter til anmeldelse osv, men mest SEO-mæssigt - er der en let måde at finde alle "iPhone affiliate sites"?
Ok.
Prøv at bruge denne formel:
Gennemsnitlig ordre * din afregning i procent * konverteringsprocent eller med dine tal:
145*16%*2,22% = 0,515 - dette tal skal helst være over 2-2,5 før de fleste affiliates er interesseret i at køre et program. Da du så betaler 0,75kr pr klik skal du ligge det oven i og du ender på 1,265
Så ud fra ovenstående vil jeg nok ikke køre dit program, da indtjeningen er for lav, når man ser på indtjening pr person, men det kan være, at andre er tilfreds med 1,265 pr klik.
Du har nok svært ved at få folk til at købe for mere, men du kan prøve at teste lidt på det. Så du skal have gjort noget ved din konvertering og evt sætte din afregningsprocent op.