Jeg er for nyligt blevet tilbudt og blive selvstændig kørende sælger for et accessories firma hvor man er rent provisions lønnet. Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der har erfaringer med dette og hvilke fordele og ulemper jeg skal være OBS. på?
Er der endvidere gode råd til hvad man skal være OBS. på ved at starte op selvstændig modtages de også gerne:-)
Er helt ny i denne branche der hedder selvstændig og ren provision, så derfor dette indlæg.
Ren provision skal man kun acceptere at arbejde under, hvis man ved at man kan sælge rigtig godt. Det er den mest fair løsning for begge partere, men hvis du ikke er en god sælger (og du er jo lige begyndt), så kan de betyde at du ikke tjener noget i en periode. Det skal du jo have i mente!
Jeg er for nyligt blevet tilbudt og blive selvstændig kørende sælger for et accessories firma hvor man er rent provisions lønnet. Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der har erfaringer med dette og hvilke fordele og ulemper jeg skal være OBS. på?
Er der endvidere gode råd til hvad man skal være OBS. på ved at starte op selvstændig modtages de også gerne:-)
Er helt ny i denne branche der hedder selvstændig og ren provision, så derfor dette indlæg.
Hej Gadegaard
Jeg har også smidt dig en pm, men giver lige et svar her også.
Jeg går ud fra at du som selvstændig skal ud og have cvr. nr og reelt set oprette et firma.
Nu har jeg set metoden et par gange, og syntes stadig det er en billig måde at hyre sælgere på. Og med mindre du har flere kunder, så syntes jeg reelt ikke det kan kaldes selvstændigt
Er det din plan at få flere kunder hvor du sælger ydelser fra? Eller hvad er målet med at blive selvstændig