Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til online magasin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har i 2 år nu gået og tænkt på at starte mit eget livsstil online, unisex, med brede punkter, mener desværre ikke rutineret indenfor det mere praktiske som kodning etc.

Er der nogen der som jeg kunne se dette som et projekt og har lyst til at være med??

Det skal gerne være unikt. Har en masse ideer også med layout men kan desværre ikke lave systemet med koder osv. Og ville ikke engang vide hvor jeg skulle starte..

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:40

Mht. hjemmeside så kan du jo læse dig til hvordan man laver en wordpress hjemmeside, og så er det jo bare at prøve sig frem igen og igen! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:52

Lucca:

Er under uddannelse til webintegrator, og har i tankerne at bygge multimediedesigner ovenpå :)

Er her for at danne netværk til jeg forhåbentlig er klar til at starte selv når jeg er færdig, og blive rustet til et liv som selvstændig :)

Hæhæ

Siden du er igang med webintegrator er dette jo en udemærket chance for at forbedre dine kundskaber :)

Hvorfor går du ikke igang med at sætte en wordpress/joomla side op og roder i koderne?

Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:43

Har tjekket wordpress men synes lidt der mangler mulighed for at tilknytte et community :s

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:46

Lucca:

Har tjekket wordpress men synes lidt der mangler mulighed for at tilknytte et community :s

Joomla! er super til at bygge et community i! Kig lidt her.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:50

Lucca:

Det passer ikke :-)

Der findes et HAV af community plugins.

Prøv f.eks. at kig på deres hjemmeside. Der er en hel kategori med community plugins.

http://wordpress.org/extend/plugins/

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:56

Som allerede nævnt, så giver Joomla gode muligheder for integration med et community. 

Hvad jeg ved, er JomSocial helt klart det bedste og nemmeste at sætte op.

Det har mange muligheder og har mulighed for at integrere det med Facebook

..og en "Professional Edition" koster kun 149$

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)