Hej Kenneth Jeg tak for din feedback. Det er en beklagelig situation, som du har været igennem. Fedt at du stadigvæk kæmper videre! Ja som andre også skriver, så kan marketing være en junglen at finde rundt i - hvor skal man smide sine penge, for at få mest profit for dem!? Nu skriver du, at du tidligere var leder i en anden virksomhed. Har du en decideret ledelsesuddannelse bag dig? Hvad mener du om spørgsmålet med om kommende iværksættere, skal tænke på at tage en ledelsesuddannelse inden opstart af deres nye virksomhed? Mvh Mickey |
mprof:Nu skriver du, at du tidligere var leder i en anden virksomhed. Har du en decideret ledelsesuddannelse bag dig?
Hvad mener du om spørgsmålet med om kommende iværksættere, skal tænke på at tage en ledelsesuddannelse inden opstart af deres nye virksomhed?
Hej
Jeg har ikke nogen ledelses uddannelse. Har et befalingsmandskursus fra hjemmeværnet, fik jeg så efter at jeg blev leder. Men det var så også godt givet ud, da jeg ente ud med en masse mennesker der var så forskellig fra mig, at jeg ikke lige kunne sætte mig ind i dem.
Jeg arbejdede mig op fra bunden i det firma, for at sige det pænt. Fra at være ham der vaskede gulv, endte jeg med at lede det hele, med ansvar for min egen kundegruppe samt hele produktionen, med indkøb og nyanskaffelser.
JEg mener at de vigtigeste våben, man har som iværksætter er sig selv. Det er vigtigt at man kan bevare et overblik, og se hvad man gør giver mening. Jeg vil ikke sige at det er nødvendigt at have en leder uddannelse, som kan give en en masse smarte udtryk, men mere at, man bevarer et menneskeligt synspunkt, sådan at de ansatte kan relaterer til en. Og at man ikke taler overhovedet på dem. Og man behandler alle lige, uanset om man kan lide dem eller ej.
Har man ikke lige alle de menneskelige egenskaber, så vil et ledelses kursus kunne sparke en i den rigtige retning. Men har man ikke nogen af de menneskelige egenskaber, så vil man aldrig blive en god leder, og det uanset uddannelse.
/Kenneth