Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbedringsforslag ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webshoppen www.feelslike.dk , i den forbindelse leder jeg efter tiltag der kan være med til at forbedre siden. Det kunne både være designmæssigt, funktionsmæssigt etc. Alt er velkomment.

Har du evnerne til samtidig at lave de forbedringer der evt. bliver nævnt vil jeg meget gerne kontaktes på kontakt@feelslike.dk eller bare i denne tråd. Som sagt er jeg åbent for alt, og alt vil blive grundigt overvejet.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:35

Jeg synes faktisk det er en rigtig fin side, og den er meget overskuelig. 
Men forsiden er ikke en særlig god landing page. Der er f.eks. ikke nogle varer på forsiden, så du ''indbyder'' ikke til salg. Ellers ved jeg at Martin Thorborgs e-bog ''e-pusher'' indeholder ret meget tekst om hvordan man optimere salg på sin webshop. Den jeg synes jeg at du skal læse - du kan jo starte med gratis (light) versionen!

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 19:30

Hej Andreas

Tak for dine forslag. Varer på forsiden har jeg faktisk overvejet, men føler lidt at et af sidens varemærker, nemlig overskueligheden forsvinder lidt ved. Men det er helt klart noget jeg vil  overveje at implementere på den rigtige måde på et tidspunkt.

Mht. bogen har jeg netop downloadet den. Har endnu kun skimtet den igennem,  men der ser ud til at være en del gode idéer som man kan bruge.

Men igen tak for dit input Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22

Give alle billeder titler og tags derved findes billeder i google billedet søgning.

Ingen forskel i skrift størrelser undersider mv. brug h1 og h2 til at gøre siden overskuelig og vise google lidt vejen hvilken søgeord du satser på.

kontakt menu punkt alt for lille lave det større

frem med CVR nummer vis haves et og frem med telefon nummer dette skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:36

Flot design. Jeg synes dog der mangler nogle produkter på forsiden samt en menu hvor man nemt og hurtigt kan vælge de forskellige produkter da det lige tager lidt tid at opfatte / se den top menu du har at der også ligger underkategorier under. 

Ellers en pæn side. :)

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:34

Som tidligere nævnt er varer på forsiden noget jeg overvejer.

Jeg leder efter en løsning hvor produkterne ikke bliver alt for dominerende. Siden er en prestashop, og jeg synes ikke rigtig de løsningerne der er tilgængelige er særlig gode.

Måske nogen der har et fif eller to til hvordan man får sådan noget implementeret på en måde der ikke skæmmer sidens forside.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 18:20

Hej!

Rigtig flot webshop!

Vil foreslå et lidt større sortiment, så du kan tiltrække flere kunder!

Overvej eventuelt at gøre sådan så man ikke behøver have en konto for at købe noget hos dig!

Men du skal dog have stor kredit for at have fjernet alle overflødige oplysningerne man skal indtaste for at oprette en bruger!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)