Jeg har webshoppen www.feelslike.dk , i den forbindelse leder jeg efter tiltag der kan være med til at forbedre siden. Det kunne både være designmæssigt, funktionsmæssigt etc. Alt er velkomment.
Har du evnerne til samtidig at lave de forbedringer der evt. bliver nævnt vil jeg meget gerne kontaktes på kontakt@feelslike.dk eller bare i denne tråd. Som sagt er jeg åbent for alt, og alt vil blive grundigt overvejet.
Jeg synes faktisk det er en rigtig fin side, og den er meget overskuelig. Men forsiden er ikke en særlig god landing page. Der er f.eks. ikke nogle varer på forsiden, så du ''indbyder'' ikke til salg. Ellers ved jeg at Martin Thorborgs e-bog ''e-pusher'' indeholder ret meget tekst om hvordan man optimere salg på sin webshop. Den jeg synes jeg at du skal læse - du kan jo starte med gratis (light) versionen!
Tak for dine forslag. Varer på forsiden har jeg faktisk overvejet, men føler lidt at et af sidens varemærker, nemlig overskueligheden forsvinder lidt ved. Men det er helt klart noget jeg vil overveje at implementere på den rigtige måde på et tidspunkt.
Mht. bogen har jeg netop downloadet den. Har endnu kun skimtet den igennem, men der ser ud til at være en del gode idéer som man kan bruge.
Flot design. Jeg synes dog der mangler nogle produkter på forsiden samt en menu hvor man nemt og hurtigt kan vælge de forskellige produkter da det lige tager lidt tid at opfatte / se den top menu du har at der også ligger underkategorier under.
Som tidligere nævnt er varer på forsiden noget jeg overvejer.
Jeg leder efter en løsning hvor produkterne ikke bliver alt for dominerende. Siden er en prestashop, og jeg synes ikke rigtig de løsningerne der er tilgængelige er særlig gode.
Måske nogen der har et fif eller to til hvordan man får sådan noget implementeret på en måde der ikke skæmmer sidens forside.