Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuuuu.....kkkk :) det er dog det vildeste WP design jeg har set til wordpress :)

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

M  dfdf

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:04

Ser rimeligt interessant ud :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:14

Jeg ved godt at jeg skriver i en gammel tråd, men jeg overvejer at købe headwaythemes, og det kunne være interessant at høre om der er nogle der har prøvet det? Fortæl endelig om jeres gode og dårlige erfaringer!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu snakkede vi kort om det her til morges, men kan da lige dele ud af mine erfaringer:

Jeg købte det her til morges. Det er smart. Det er nemt. Det er intuitivt. Det kan faktisk en hel del ting!

Men, du skaber ikke en wünder-side på 5 minutter. Der skal alligevel mere arbejde til, og din side kommer hurtigt til at ligne en gang html-bras fra datalogi i skolen. Med mindre at du har god tid til at rode med programmet er du bedre stemt med et gratis tema et eller andet sted fra. 

Jeg tror i hvert fald, at jeg benytter mig af deres 30-day-money-back-guarantee. Jeg har ikke tiden til at lære programmet at kende. Det er lidt en skam, for det er skam et udemærket tiltag!

Se et eksempel på en side skabt med Headway her:

We Are Micro

Held og lykke med det Andreas, hvis du giver det chancen! ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31

Halfdan Timm:

Nu snakkede vi kort om det her til morges, men kan da lige dele ud af mine erfaringer:

Jeg købte det her til morges. Det er smart. Det er nemt. Det er intuitivt. Det kan faktisk en hel del ting!

Men, du skaber ikke en wünder-side på 5 minutter. Der skal alligevel mere arbejde til, og din side kommer hurtigt til at ligne en gang html-bras fra datalogi i skolen. Med mindre at du har god tid til at rode med programmet er du bedre stemt med et gratis tema et eller andet sted fra. 

Jeg tror i hvert fald, at jeg benytter mig af deres 30-day-money-back-guarantee. Jeg har ikke tiden til at lære programmet at kende. Det er lidt en skam, for det er skam et udemærket tiltag!

Se et eksempel på en side skabt med Headway her:

We Are Micro

Held og lykke med det Andreas, hvis du giver det chancen! ;-)

Jeg bruger det og tester i øjeblikket på hvordan den indbyggede SEO funktion opfører sig

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:42

Den slog sig selv fra ved mig, da jeg bruger All in One SEO til alle mine sider. Må jeg se hvilken side, du tester den på? :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:45

Halfdan Timm:

Den slog sig selv fra ved mig, da jeg bruger All in One SEO til alle mine sider. Må jeg se hvilken side, du tester den på? :-)

www.rundtomreersoe.dk

Jeg havde dog et setback pga duplicate content

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:51

@ Halfdan

jeg har sendt dig mail med screenshoot

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:53

Ser meget fedt ud, skal helt sikkert undersøges.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:58

Alexander R. B:

Ser meget fedt ud, skal helt sikkert undersøges.

Jeg kan kun sige at hvis man har købt det så har du support på og det er friske folk der går til den, hurtige præcise svar.

Det eneste der drillede lidt er den galleri funktion som de kører med, den virker ikke ordenligt i explorer.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)