Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper Ekmann

Jesper Ekmann:
Der mangler et logo i toppen, og måske noget grafik der viser hvad hjemmesiden drejer sig om. Du skal have signaleret budskabet med det samme - forsiden er lidt rodet nu.

Når jeg selv sad med siden og kiggede tænkte jeg at forsiden var meget simpel, så det er jo fantastisk at kunne få god feedback fra andre. Da flere skrev at forsiden er rodet, må det være første aktion punkt som skal rettes.

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael Christiansen

Mikael christiansen:

 Give alle billeder titler og tags dervd findes i google billedet søgning

 udnyt titlen brug alle 67 tegn der vises på google og domæne navnet ligger du lige vel hvad nummer 1 med så brug andre ord der siger noget om siden , jeg mener denne titlen title" content="Send og del med venner! - MMSfoto.dk" property="og:title

Det vil jeg prøve at få forbedret, billederne skulle gerne ryge i google billed søgning, allerede nu er de fleste der i men, alle skulle jo gerne komme derind.

 

Mikael christiansen:

husk interne links struktur på siden med , med relavante links til andre undersider på din hjemmesiden , giver god SEO værdi at kryds linke egen hjemmeside.

Takker for rådet, vil forsøge at forbedre dette, når nu forsiden laves om

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Skøn side og herlige fotos.

Men de fotos, der vises, har forskellig størrelse, og det gør foto-arealet til en noget rodet affære. Jeg ville flytte billederne over i en kolonne til højre, for så betyder det ikke lige så meget, om billederne er på højkant eller liggende. Man kan indrette kolonnen sådan, at alle fotos vises med lige stor bredde.

Evt. kan de nyeste fotos placeres øverst, og så kunne der fx være plads til blot 8-10 fotos.

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Men de fotos, der vises, har forskellig størrelse, og det gør foto-arealet til en noget rodet affære. Jeg ville flytte billederne over i en kolonne til højre, for så betyder det ikke lige så meget, om billederne er på højkant eller liggende. Man kan indrette kolonnen sådan, at alle fotos vises med lige stor bredde.

Billed komponenten har jeg kodet så jeg selv kan vælge i opsætningen om billeder skal beholde længde og brede mål som nu eller om det skal resizes til den samme størrelse hver gang f.eks. 50x50. Dog valgte jeg at beholde de originale mål til at starte med, men måske dette skulle ændres så det er den samme størrelse. Jeg takker ihvertfald for observationen og feedbacken.

Poul Madsen:
Skøn side og herlige fotos.

Jeg takker for rosen på siden :)

Mvh
Kenney 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)