Se lige det vi har fået for kun 1500 kr :) syntes det er over cool. |
Det ser lækkert ud, men husk at det er et design alle kan få ved at købe det her (det er ikke unikt):
Se lige det vi har fået for kun 1500 kr :) syntes det er over cool. |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det ser lækkert ud, men husk at det er et design alle kan få ved at købe det her (det er ikke unikt): |
:) det ved jeg :) det er netop der for vi har købt det. Syntes der er alt for mange der ikke fatter at lave themes til magento. Der er altid en masse fejl og andre ting der ikke virker. Lidt som wordpress. Min side kom ikke til at virke for at jeg købte et wootheme |
Og vil rose http://www.themes-mgnto.com/magento-themes/elegant-theme/ kundeservice til langt op over skyerne :) de har bare været super flinke til at svare på alt vi har spurgt om. De designs i laver bliver en endelig hard codet ? |
Oh no, min kæreste er vild med wall stickers. Det kan du sku ikke gøre mod mig :-) |
Så kan både du og hende glæde sig :)
Hende fordi vi får de vildeste design og dig fordi det bliver til en pris der er til at betale. |
Super lækkert design forresten.. Jeg kan ikke se noget problem i at det er et købt design som andre også kan købe. Det er vel først et problem når man ser det alle vegne - og til den tid har du skabt omsætning nok til at sætte en dedikeret mand på sagen, som kan gøre websitet unikt. Så jeg synes det er en fin tilgang. Alt for mange iværksættere bruger enormt mange ressourcer på at skabe et kompliceret og lækkert website, som ender med aldrig at blive besøgt - så det har været spild af tid og penge. Jeg kan bedre lide din tilgang :-) |
"Jubiii" |
Meget af det vil får er lavet som print og ikke bare skåret folie og vi laver det hele selv da vi ikke gider L.... folie som ikke er til at sætte op og falder ned efter en uge :) |
Nu ved jeg ikke hvad du mener med "hard codet", men vi laver a princip ikke om i Magentos funktionalitet (hvilket kan gøre det svært at opgradere senere). Vi laver udelukkende et "theme" og putter på. Selv synes jeg det er en god ide at bruge et færdigt theme hvis man vil billigt og hurtigt i gang. Bare husk at man ofte skal ud og købe design ydelser alligeveller til fx. logo, bannere osv så man skal se prisen i forhold til den endelige pris. Hvis man trækker hosting og betalingsgateway (som er inkl. i vores pris fra) så betaler man faktisk kun 7500 for designet. Når det så er sagt, så bruger jeg selv færdige themes til en række af mine sites (har dog ingen webshops). |