Jeg vil høre om I har lyst til at give jeres besyv med til denne nye hjemmeside http://www.multikøb.dk/ Det er ikke min side og har kun personlige ingen økonomiske interesser for at det går den godt. Vh Søren |
Nye ehandel
På overfladen ser det ganske uskyldigt ud. Jeg opfatter hurtigt hvad det handler om. Måske er siden lidt kedelig og den er heller ikke helt fædig kan man se, det er nok med til at trække lidt ned. Man kunne nok godt tænke lidt over hvordan man kan signalere lidt tydeligere hvad det er man præcis sælger for det er jo en blandet landhandel. |
Ja, designmæssigt er jeg ikke så vild med den. Budskabet er tydeligt, men er det en seriøs butik? Det ligner mest af alt en template (det er så set fra et andet synspunkt end den typiske besøgende :-))!
Der kommer nok mere (e-handels-handicappet, ved du nok), men jeg har mange ting i hovedet lige nu hehe |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Har ikke lige tid til den store gennemgang, men i tilfælde af at Søren ikke selv er klar over det, er shoppen ikke opbygget i frames. Men domænet www.multikøb.dk ligger i en frame for at henvise til www.multikoeb.dk hvor hans goldenplanet shopløsning ligger. Den er btw. bygget på oscommerce. Dog er det stadig en dum måde at få henvist domænet på :) Bedre gennemgang af siden kommer sikkert senere i aften. |
|
www.nfdesign.dk
Mange tak for jeres foreløbige svar. Som tidligere nævnt er det ikke min side og har ingen økonomiske interesser i http://www.multikøb.dk/ Jeg er også enig i mange af jeres kommentarer. jeg er dog overrasket over, at ITechnic havde lang tid op at uploade den. De problemer har jeg ikke, og mine linie er langsommere. Har I andre haft det samme problem. Vh Søren |
![]() |
/Marcel Fuursted
Jeg bliver mødt af en skærm fra dkhostmaster, om at min browser ikke understøtter æ ø å. Dette er i IE 6.0. Det er måske ikke en særlig smart ting. /Charly ps. I behøver ikke komme med en længere forklaring på hvorfor. Det har jeg styr på;-) |
Den får jeg også her, kan man ikke gøre noget ved det. |
|
/Marcel Fuursted