Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye ehandel

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil høre om I har lyst til at give jeres besyv med til denne nye hjemmeside http://www.multikøb.dk/

Det er ikke min side og har kun personlige ingen økonomiske interesser for at det går den godt.

Vh

Søren

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:32
Hej Søren,
På overfladen ser det ganske uskyldigt ud. Jeg opfatter hurtigt hvad det handler om.
Måske er siden lidt kedelig og den er heller ikke helt fædig kan man se, det er nok med til at trække lidt ned.
Man kunne nok godt tænke lidt over hvordan man kan signalere lidt tydeligere hvad det er man præcis sælger for det er jo en blandet landhandel.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:08
Ja, designmæssigt er jeg ikke så vild med den. Budskabet er tydeligt, men er det en seriøs butik? Det ligner mest af alt en template (det er så set fra et andet synspunkt end den typiske besøgende :-))!

• Jeg synes ikke søgefunktionen er tydelig nok i forhold til hvor vigtig sådan én i virkeligheden er.

• Overskriften er lidt misvisende i forhold til resten af indholdet (Jf. lamper/belysning)

• Højre side er rimeligt dårligt udnyttet

• Især i forhold til, at venstre side er dårligt sat op i forhold til brugervenlighed. Informations-delen er gemt væk...

• Sitet er bygget op i frames. Det er ikke alle browsere der understøtter det lige godt, og så er synes søgemaskinerne ikke så godt om det :-)

• Det er ikke tydeligt hvordan man kan tilmelde sig nyhedsbrevet, som er det minimum, vi skal have ud af de besøgende

• Billederne er ikke ret geniale i forhold til baggrunden, osv. Der skal gøres meget ud af billeder et sted, hvor det er det eneste du har at forholde dig til

Der kommer nok mere (e-handels-handicappet, ved du nok), men jeg har mange ting i hovedet lige nu hehe

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:56
Har ikke lige tid til den store gennemgang, men i tilfælde af at Søren ikke selv er klar over det, er shoppen ikke opbygget i frames. Men domænet www.multikøb.dk ligger i en frame for at henvise til www.multikoeb.dk hvor hans goldenplanet shopløsning ligger. Den er btw. bygget på oscommerce.

Dog er det stadig en dum måde at få henvist domænet på :)

Bedre gennemgang af siden kommer sikkert senere i aften.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:00
Det tog så lang tid at indlæse siden, at jeg helt opgav det.. på en 2 MBit/s linje :)

www.nfdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:22
Mange tak for jeres foreløbige svar. Som tidligere nævnt er det ikke min side og har ingen økonomiske interesser i http://www.multikøb.dk/

Jeg er også enig i mange af jeres kommentarer.

jeg er dog overrasket over, at ITechnic havde lang tid op at uploade den. De problemer har jeg ikke, og mine linie er langsommere. Har I andre haft det samme problem.

Vh

Søren

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:27
Jeg havde også lidt problemer, men ikke store. Det er dog store nok problemer i forhold til de besøgende - at skulle væbne sig med tålmodighed for at kunne "få lov" til at købe ind på en webshop, er ikke som de fleste agerer idag

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:35
Hej

Jeg bliver mødt af en skærm fra dkhostmaster, om at min browser ikke understøtter æ ø å. Dette er i IE 6.0. Det er måske ikke en særlig smart ting.

/Charly

ps. I behøver ikke komme med en længere forklaring på hvorfor. Det har jeg styr på;-)
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:17
Dato: 22-02-2007 16:35:15 Forfatter: Tyllesen Hej

Jeg bliver mødt af en skærm fra dkhostmaster, om at min browser ikke understøtter æ ø å. Dette er i IE 6.0. Det er måske ikke en særlig smart ting.

/Charly

ps. I behøver ikke komme med en længere forklaring på hvorfor. Det har jeg styr på;-)

Den får jeg også her, kan man ikke gøre noget ved det.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:56
Som standard har Internet Explorer 6 ikke installeret det plugin, der gør, at du kan indtaste æ, ø og å domæner... Tag i stedet www.multikoeb.dk eller/og installér Internet Explorer 7, hvor det er med som standard

/Marcel Fuursted

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)