Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye ehandel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers brug det link der står på den side fra DK-hostmaster, i højre kolone, så vil du også kunne se siden, uden at have installeret plugin.
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:28
yes yes, tænkte bare på om man ikke kunne redirecte på en eller anden måde så gamle browsere som min kommer på den rigtige side, jeg har nemlig selv købt et par domæner hvor der er ø i den ene. 
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:01
Dato: 22-02-2007 15:22:23
Forfatter: Søren Kruse

jeg er dog overrasket over, at ITechnic havde lang tid op at uploade den. De problemer har jeg ikke, og mine linie er langsommere. Har I andre haft det samme problem.

Det var også stærkt overdrevet - men det var sådan en reel kunde ville have opført sig. :) - medmindre der er tale om en ualmindeligt tålmodig person..

www.nfdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:38
Ok, overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg er begyndt at give jeres svar videre. Siden tilhører min bror, som bruger den som en læreproces her i starten, så jeg er super glad for jeres besvarelser.

Vh

Søren Kruse

Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:07
Hvor er dagens/ugens tilbud ? Det holder vi jyder meget af :-) , når I skriver prisen på 
den , iøvrigt pæne og overskuelige, forside, hvorfor så ikke vise de varer I ved er

billigere og gøre et "show" ud af det? Jeg kom ikke meget længere end til forsiden,

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)