Hej Amino''er Jeg har projekt igang og har en database med ca. 250 mennesker hvor jeg har deres mobil numre osv. Hvordan sender jeg info sms''er ud til dem uden at rive mobilen ud af lommen ? Er der nogen som laver sådan en service ? Hvad koster det ca. pr. sms ? Med Venlig Hilsen Mørch |
Send sms til en masse ?
Mørch
Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg kan lave løsningen som så skal hægtes op på en SMS gateway. Prisen på SMSer afhænger af hvem du handler med og hvor mange SMSer du skal sende. Man kan også sende SMSer ud via en mobiltelefon som sluttes fysisk til serveren, men det begrænser mængden af SMSer en del og er noget mere avanceret. |
Dato: 21-02-2007 11:20:19 Forfatter: Jon Hauge Hej Mørch, Man kan også sende SMSer ud via en mobiltelefon som sluttes fysisk til serveren, men det begrænser mængden af SMSer en del og er noget mere avanceret. Det er faktisk slet ikke så svært, at lave sådan en funktion. Brugte det til en forening, hvor jeg sad i bestyrelsen. Det ende dog med, at vi fik et brev fra teleudbyderen, at vi ikke måtte gøre dette, da vi brugte et abonnement med gratis sms. Men ellers er det nok en SMS gateway du skal have fat i når det er så mange sms'er. Vi skulle kun sende 75-80 stk pr mdr og det kunne man sagtens på den anden måde, men 250+ bliver nok lige i overkanten. |
Hej Mørch. Jeg har SMS fra Web liggende som et Site-editor modul. Hvis du tænker på at skifte til Site-editor eller SEO-CMS så er priserne for modulet Oprettelse kr. 800,- Årlig drift kr. 1.200,-. Pr. afsendt SMS kr. 0.40- Du kan læse mere om SMS fra Web modulet på hjemmesiden. Mvh, Christian |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
der er samme regler for email, SMS, fax samt andre fremtidige elektroniske medier :) |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Mørch
Hejsa Hvis det er stadig er aktuelt har vi et SMS system, hvor du online kan sende SMS til dine brugere. Du kan ligeledes integrere det i et website, hvor folk har mulighed for at tilmelde sig. Oprettelsen er 995,- og 25 øre pr. SMS du sender. Du er velkommen til at kontakte mig på 98 58 52 48 hvis du vil høre mere om systemet eller se en demo. |