Hold nu kæft jeg var ved at få fnidder - og havde mest af alt lyst til at brække mig i lårtykke stråler overalt det crap man skal igennem for at downloade en printer-driver! Var hos kammerat, skulle hjælpe ham med at forfatte noget skriveri til en udenlandsk ambassade - og vi hev en printer frem som ikke tidligere havde været koblet til den bærbare som han sad med... Nå ja, så hopper man da på Google og skriver "driver Canon MP490" - og what the f... får man så? Ganske vidst ligger Canon nummer 1 - men de har ikke drivere til download på deres web - så de øvrige 9 muligheder giver mig muligheder hvor der enten står "Download Canon MP490 driver" eller andet i relation til driveren - det er ihvertfald så tydeligt angivet, at man så tror at der bag alle de links er et direkte link til download af den driver... Men, nej, nej, alle mulige knægte har siddet og fabrikeret websider hvor det kun handler om at få klasket Google Ads og andet reklamecrap i hovedet på mig - klikker jeg så på et af de mange troværdige "Download here" - så kommer jeg bare til NY tilsvarende side.... SEO og Google Ads min bare r... Hurra for at kalde sig iværksætter af den type sider... Det lykkedes da at få printet brevet - men ikke ved hjælp af Google.. Nu kan man jo så argumentere for at de sider som rent faktisk - via et klik leder til en driver som man kan downloade - så ikke har gjort deres SEO arbejde godt nok - min påstand er nu snarere at det er alle hjemme-SEO eksperter der blot sprøjter en masse på nettet uden nogen som helst værdi. Overhovedet. Andet end for dem selv og deres Google Ads konto. Så - nu fik jeg lige lettet min galde - blodtrykket er igen langsomt faldende ;-)
Mvh. Lasse |
Nu er det heldigvis ikke alle der bruger denne taktik når de laver SEO