Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har danmarks bedste ide

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
    Efter at have set danmarks bedste ide med de tre piger som havde en løsning til problemet omkring Drugrape,har jeg en ide der er mer sikker og meget billig at producere,så søger herigennem investore el.lign.som skulle være intreseret.

Den ide med det flydende plastik låg,den holder ikke da den ikke passer til alle glas ligeledes er det ganske nemt at stikke en finger ned og trykke pillen forbi.Det er heller ikke kun piller der bruges til dette,det kommer også i flydende form.

Og den anden ide med en røre pind og laktus papir vil heller ikke virke da der er op til ca. 20 forskellige medikamenter og her vil laktus papir blot give en falsk sikkerhed,der er faktisk små kort i salg hvor man drypper noget af sin drink ud på og venter 30 sek for at se om det gir udslag.Politiet har testet disse og det har vist sig at de i nogle tilfælde visser positiv på vand.

Kan sige jeg har arbejdet de sidste 3 mdr.intenst med dette emne og ved hvad der er på markedet samt behovet og evt.salgskanaler.Så skulle du være intreseret så send en mail og vi kan tage den derfra.

mvh.

Per

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:20
Tja, tror nu ikke vi har noget reelt problem på dette punkt.
Der har gået nogle vandrehistorier og medierne har blæst dem op, that''s it. Måske er det sket for enkelte, men reelt problem tror jeg ikke på.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:37
Hvorfor tror du ikke på det?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:48
Det er ihvertfald et stort problem for dem, der bliver udsat for det. Idag kan man læse i avisen 24 timer, at ca. 10% af de sexovergreb/voldtægter der sker bliver begået mod mænd!

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Det er heller ikke for at være en lyseslukker, men jeg har lidt samme forestilling som Jesper. Før man sætter det helt store maskineri i gang, ville jeg nok lave en seriøs undersøgelse af hvorvidt det er et problem - eller om der er folk, der føler det er et problem. Selv kender jeg ikke en eneste historie om drugrape, ikke engang ud i tredje led... ligesom jeg heller ikke har set folk være bange for at drikke deres drinks/øl.

Nu er jeg fra nordjylland og universitetsmiljøet, og det er jo ikke sikkert at det er her markedet er. Bare vær sikker på hvor I så har det og at det ikke bare er 3-4 mennesker der har blæst et rygte op til den store sladderhistorie.

Jeg får lidt associationer til dengang forældrene var bekymret for hvorvidt nogen puttede esctasy i deres små pussers drinks. Som en politimand stod frem og forklarede skyldtes det at de unge ikke ville være ved, at de havde taget ecstacy og bortforklarede det med "at nogen måtte have puttet det i deres drink". Som politimanden forklarede kunne man ikke blive afhængig af noget man ikke vidste hvad var og der var således meget lidt incitament for narkopusherne til at smide deres lager ud på den måde... ligesom Anders Anden Mattesen også har kommenteret; Det må da seriøst være en pusher der har misforstået noget, "Nu hælder jeg lige for 400kr narko i den drink her og skynder mig så væk, hihi" (man skal nok have set showet ).

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:01
Jeg ser det som et større stiene problem  , jeg kender flere som har følt angst hvergang de skal ibyen og næsten er bundet til deres glas .
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:05
Ligefrem at have angst er dog et voldsomt ord at bruge.

Der er kommet omkring 150 anmeldelser sidste år, så et stort problem vil jeg ikke mene det er (hørt el. set i tv forleden)

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:19
Egentlig er det lidt underordnet, hvor stort det reelle problem er - det, produktet først og fremmest hjælper mod, er vel den utryghed, som de personer føler, der efterspørger produktet. Efter 11. september er der blevet postet umådelige beløb i initiativer, der skal forbedre vores sikkerhed. Selv på færgen mellem Frederikshavn og Gøteborg går der nu sikkerhedsvagter. Hjælper alle disse initiativer egentlig, eller er målet ikke primært at give os en følelse af tryghed og sikkerhed?

Hvis det omtalte produkt kan give kunderne en fornemmelse af tryghed, så har det vel en berettigelse, uanset hvor stort eller lille problemet reelt måtte være?

Kristian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:20
Jo, men jeg kender INGEN der hverken har angst eller frygter det.....og når du skal sælge dit produkt er det jo det det handler om
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:22
Hej

Nu er antallet af anmeldelser jo ikke ensbetydende med at det kun er sket 150 gange sidste år.

Jeg kan jo også godt få en på tuden lørdag aften uden at anmelde det. Men det er stadig vold.

Tror mange, som den slags sker for, holder det hemmeligt eller er i tvivl om hvor vidt de selv har været med på det. Det kunne måske have været undgået ved hjælp af et præventiv af en art. 

og den slags sker jo aldrig for en selv eller for nogen man kender. Altså lige indtil det så sker alligevel..

Men skal dog ikke kunne sige om projekt kan blive en succes. Dog har lignende produkter solgt ganske godt i feks England.

/Charly 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)