Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har danmarks bedste ide

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,hvor er det rart at se hvor mange der deltager i debatten positiv som negativ,jeg vil her prøve at sætte lidt tal og mer info på hvon det står til i det danske land med hensyn til Drugrape.

i 2003 var der 18 tilfælde

2004    -     -   41 tilfælde

2005    -     -   51 tilfæde

altså en stigning på hele 183 % og disse taler er kun for København (centre for voldtægt),de sidste tal jeg har fået ind der viser det sig ,at samlede anmeldte voldtægter i danmark så tegner drugrape sig for 20 %,det svarer til, at der er ca. to personer der blir voldtaget hver weekend.Ud af disse regner man med ,at det kun er en ud af hver 10 der melder disse overgreb da bevisbyrden er svær at placere samt mistillid fra myndigheder,venner og familie.Kan endvidere oplyse af ud af de 20 procent er de 17 % mænd som er blevet voldtaget.Drugrape er stærkt stigende ikke så meget endnu i danmark men i england var der sidste år over 6000 anmeldte sager,og vi ved jo alle, at det der er i england kommer også til lille danmark.I england er man gået over til ,at kun drikke fra flaske hvor de nye designer drinks (Breezzer,Ice,ect.) tegner sig for ca 70 % ude på nat klubber og pubber,grunden hertil er en smart lille plastik prop som sættes ind i flasken og hvor der derefter kun er plads til et sugerør,gå ind og se den på www.drugrape.dk  (undskylder lige her da jeg er distrubutør for proppen i DK).Samme prop blir brugt i Holland,Spanien og Australien .Der blev alene sidste år solgt over 10 Millioner i UK alene.Drugrape er ikke noget der skal spøges med,det forekommer og jo der er frygt ,spørg forældrene de er vildt bange for ,at deres børn bliver udsat for dette fænomen.Det sidste er ,at der er blevet sat en stor pose penge af til forskning inden for drugrape og man har fået bevilget teknik så man kan spore rester af div.drugs i ofrets hår.

Per 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:45
Note: Det er de færreste gå-i-byen steder i DK, der serverer flasker for kunderne grundet faren for, at de bliver brugt som våben. Men markedet er selvfølgelig ikke begrænset til Danmark. Held og lykke med projektet! Det virker lovende.

Tilføjelse: Måske det var en ide at putte hver "Spikey" i en lille pose a la dem man får ørepropper etc. i? Både af hygiejniske årsager og som ekstra sikkerhed.

2. EDIT: Beklager, jeg fik ikke læst indlægget ordentligt igennem. Jeg troede det var et produkt, du havde udviklet. Ovenstående forslag duer nok ikke, når du "blot" er distributør af dem, men forslaget kan selvfølgelig gives videre.

Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 23:15
Hej Lasse,tak for dit indlæg,nu er det ikke helt rigtigt, at der ikke serveres flasker på barer og diskoteker det er faktisk ved at vende,specielt med de ny drinks så som Brezzers,Cult Shaker olign.netop fordi disse drinks skal nydes fra flasken,du har jo også alle de mexicanske øl med citron skive i.Og nej det er er ikke min ide,men vist du ser det første indlæg jeg har lagt øverst oppe ville du se jeg søger en investor da jeg har løsningen til glas,på baggrund af denne efterlysning er denne debat startet.....................hvad der jo er helt fint så der kommer fler synspunkter frem som jeg helt sikkert kan bruge i mine fremtidige projekter.

mvh.

Per

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:34
Per,

Jeg missede vist en hel del, da jeg læste (ellere rettere, skimmede) tråden. :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 21:11
Bliver nød til lige at skrivet lidt her selvom tråden har ligget stille et stykke tid...

Drug rape er en reel fare !! Personligt kender jeg 2 som har været udsat for det, ingen af de 2 valgte desværre at melde det, af forskellige årsager (skal lige nævnes at jeg først lærte begge at kende efter de havde været udsat for det), plus jeg arbejder på en skadestue, og vi får af og til piger ind som er, eller ihvertfald påstår de er blevet dopet i byen...

Det er rigtigt at langt de fleste ikke har betænkeligheder ved at lade deres drink stå mens de danser eller er på toilettet, men det er vel netop også lidt det som er problemet... giver ret frie jagt marker til de dyr som vil jage på den måde.

Gi da gas med produktet og få det markedsført ordentligt, men absolut en god ide at lave en ordentlig omgang markeds analyse før du poster rigtig mange penge i at få det hele produceret osv.

Tilmeldt 21. Jan 07
Skrevet kl. 23:42
Hej Jacob,tak for dit positive input,det er desvære som du selv skriver ,at Drugrape foregår ude i nattelivet og ,at der er rigtig mange som blir ramt og ikke melder det.Det er desvære også sådan, at diskoteker,spritfirmaer,brancheforeninger og politikere ikke vil indrømme der er et problem, det blir fejet under gulvtæppet og de ansvarlige vasker deres hænder, mens disse overgreb foregår lige nu mens du sidder og læser denne tråd.

Vi kæmper forsat for, at få vores produkt på markedet og det skal nok blive hverdag for de ansvarlige at tage imod dette produkt men er bange for, at der skal lig på bordet før de ansvarlige får øjnene op.

Kan også lige komme af med min harme omkring Danmarks Bedste Ide, at man her ikke kan se ,at det var en ide der måske skulle gå videre,men holdningen hos dommerne var den, at kunne de unge ikke engang finde ud af ,at tage kondom på kunne de vel heller ikke finde ud af dette. Det er da lidt af en hån til de unge mennesker idag, jeg er da sikker på ,at der er flere der bruger kondom end unge der ikke bruger dem så det var et lidt tyndt grundlag at sende Nicoline (DrugBlock) hjem på,(skulle lige have luft).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:26
Dato: 31-03-2007 23:42:10 Forfatter: Amigos
Kan også lige komme af med min harme omkring Danmarks Bedste Ide, at man her ikke kan se ,at det var en ide der måske skulle gå videre,men holdningen hos dommerne var den, at kunne de unge ikke engang finde ud af ,at tage kondom på kunne de vel heller ikke finde ud af dette. Det er da lidt af en hån til de unge mennesker idag, jeg er da sikker på ,at der er flere der bruger kondom end unge der ikke bruger dem så det var et lidt tyndt grundlag at sende Nicoline (DrugBlock) hjem på,(skulle lige have luft).

Nu skal du huske på, at der skulle sendes 4 ud af 6 hjem den aften og at Nicoline rent faktisk var valgt som en af de 18 ud af mange hundrede, så vi var som dommere, meget glade for hendes ide. Men der var også andre ideer der var gode og i vores øjne 2 % bedre.

Dbh Martin

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Fra  SCAN-AIR ApS Skrevet kl. 21:20
Arch nogen kan lide moderen andre datteren...og som M.T siger der skulle 4 ud af 6 hjem.....

Men syntes nu ideen er super, nu skal den bare hypes og så lige engang god markedføring ind over og sælge ideen til Carlsberg, Barcardi, Cult eller nogen af disse typer, som logo brikker...

Kan godt være det ikke er populært men sådan er det nu engang, hvis ikke problemt er der endnu, så skab det med medie dækning, samme gælder for dette.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)