Hej Aminoer Jeg har en aktiv webshop med professionelle LED lygter (se links i signatur), som netop er åbnet her pr. 1/1-2011 og jeg overvejer allerede at skille mig af med den igen. Jeg må indrømme at jeg simpelthen ikke har tid til at markedsføre den ordentligt samtidig med min primære forretning på fairtime.dk, hvor der heldigvis er godt gang i butikken med ordrer og nye mærker/modeller etc. Der er tale en målrettet webshop med kvalitetsprodukter i en fornuftig prisramme, et overskueligt sortiment, nem håndtering og opbevaring OG med (foreløbig) eneforhandling i DK. Er man en smule gadget-interesseret, så kan man ikke undgå at blive forelsket i de små, smarte lygter. Selve shoppen er en Shopify løsning - en topprofessionel webshop/hostingløsning, som jeg ved flere lejligheder har rost til skyerne herinde i debatten. Samme løsning, som jeg bruger for fairtime.dk Der er igangsat ekstern linkbuilding med udvalgte nøgleord, dette arbejde pågår et par måneder frem. Selve shoppen er ikke blevet markedsført siden starten, så du køber ikke en shop med nævneværdig omsætning, men en shop, som er klar til start fra dag 1 inkl. kurant varelager med de nyeste modeller. Jeg oplærer dig selvfølgelig i, hvordan shoppen betjenes fra administrationssiden, ligesom jeg yder support pr. email i en periode fremover. Hvis interesse, så PM for prisidé. Venlig hilsen |
Flot webshop sælges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)