Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Upartisk MLM statistik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle undre mig meget hvis ikke Danmarks Statistik havde den slags oplysninger. Jeg er dog ikke sikker på at de er gratis (ved ikke hvordan de tager sig betalt).

 
Edit: Antal aktieselskaber i 1999: 27.071  - Udtræk fra CVR.dk viser dog 39.047, så der er nok kommet en del til siden  

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks statistik har sikkert kun tallene fra DK, vedr. MLM så er der ikke nogen registringspligt, så det kan være svært at få overblikket.

Jeg synes bare at du straks ser en anledning til at mistænkeligegøre MLM pga. at man ikke kan finde en sted hvor oplysningerne er  samlet.
 
Personligt koncentre jeg mig kun om oplysningerne på mit eget firma.
 
Amway - my way
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 9:43:40 AM Forfatter: Thomas Stein Laursen

Danmarks statistik har sikkert kun tallene fra DK, vedr. MLM så er der ikke nogen registringspligt, så det kan være svært at få overblikket.

Jeg synes bare at du straks ser en anledning til at mistænkeligegøre MLM pga. at man ikke kan finde en sted hvor oplysningerne er  samlet.
Personligt koncentre jeg mig kun om oplysningerne på mit eget firma.
Amway - my way

Nu må du ikke se spøgelser hvor der ikke er nogen. Som du kan læse ovenstående, så er jeg selv del af Herbalife og bruger derfor meget tid på MLM. Så at begynde at "mistænkeliggøre" det ville ikke rigtig give mening.
 
Det jeg siger er blot at jeg savner nogle kolde fakta, så jeg kan gå ud med god samvittighed og fortælle hvad der er gældende. Det jeg har erfaret er at folk udtaler sig om "fakta" udfra noget de vist nok har hørt eller læst og netop DEN fremgangsmåde er ikke med til at gavne folks holdning til MLM.
 
Vi er på den samme side her

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/14/2005 8:55:16 AM Forfatter: Mikael Rieck Tak for alle links. Den tyske del er ikke lige min stærke side, men ikke desto mindre er det stadig ikke lykkedes mig at finde svar på det jeg søger. På en eller anden måde er det jo også tankevækkende, da det er rimelig simple spørgsmål

 
Ja, det e r svært at finde oplysninger om MLM-branchen. Jeg vil lige gøre opmærksom på at enkelte af artiklerne på den tyske hjemmeside er oversat til engelsk, som f.ek.s denne;
 
 
Jeg kender desværre ikke til nogen tilsvarende dansk gennemgang af forretningsområdet...
 
MVH
 
Jeronimus
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Puha. Har du prøvet brancheforeningen? Lasse Burholt har en tråd om det. AMWAY er fx fra 1959, det er da holdbart.
Undskyld, jeg havde ikke set tråden. Mange spændende svar, jeg læser med interesse.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)