|
I er velkommen til at komme og få en gratis hotdog, he he |
Jamen hvor i landet starter du din vogn op? Det ville da være fedt at komme forbi og hilse på. :)
Debat
|
Jamen hvor i landet starter du din vogn op? Det ville da være fedt at komme forbi og hilse på. :) |
|
Enig med de fleste andre: Her i min del af København er der en hel del pølsevogne - og der er vist stort set ingen af dem, der modtager dankort. Langt de fleste mennesker har vel også stadig de 20 kroner i lommen, en pølse med brød koster. Og ikke mindst enig med Kevin - man får pludselig en frygtelig trang til en ristet hotdog! |
|
Sanne - du skal ikke føle det er pinligt ikke at kunne tage imod Dankort! For sytten da. Hvis der er nogen, der spørger til det, så svarer du bare - stolt og smilende: Og hvis du så kommer til at stå i nærheden af en anden butik - så tilbyd butikkens ansatte "fri pølsebar" for at få lov til at sende dine kunder derover og hæve penge, hvis de ikke har kontanter. Det bli'r stort:-) Og jeg ku' godt lige have en ristet hotter lige nu! |
Kanon idé! Så er det problem løst - og hvem gider ikke lige bruge 5 min på at hente penge imens maden bliver klar? |