Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

please hjælppppp

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret bliver jo nok også nødt til at komme fra dig selv - jeg forstår til fulde din frustration, men man er jo nødt til at handle, hvis man vil videre.

Jeg tror rigtig mange her på amino har været der, hvor du er nu - men på et tidspunkt er de gået fra den passive fase til den aktive. Og det er der man rykker noget.

Prøv at fortælle os, hvad du er god til.....?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke helt, hvad du er interesseret i. Er det penge du vil have?

Bertil tilbyder dig kompetent rådgivning, men alligevel stryger du over hans svar, som var det intet værd.

Det er i orden at beklage sig - men du kommer ingen vegne, hvis ikke du tager handling. En halv million kroner er mange penge, men det er altså ikke mange penge i forhold til, hvor slemt det ellers kunne være. Særligt ikke, når både du og din hustru har fast arbejde.

Mon ikke løsningen er, at tage de konfrontationer der skal til, få fuldstændig styr på økonomien og ligge en langsigtet plan for det videre forløb? Jeg kan ikke forestille mig, at hverken bank, kommune eller en uafhængig rådgiver kan eller vil hjælpe jer på rette fod. 

Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:48

Hej.

Jeg regner også med at tage imod Bertils tilbud, men lige nu er der mange som jeg skal svare og sådan og kan jo ikke nå det hele på den halve tid.

Og ja i dette tilfælde med pakke-manden havde han tilbudt mig et job godt nok hårdt men det gav gode penge ifølge ham, og der så jeg straks en mulighed for at komme hurtig ud af min gæld.(så på den måde kan man godt sige det er penge jeg søger)

det vil jo være dejligt med et rigtig godt betalt job så man kunne få råd til at betale af på sin gæld.

Jeg ved det måske var lidt naivt men det er folk i min situation.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:52

Start som vinduespudser?giver da en skilling her og der

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 12:26

Hej..

Jeg tror ikke at en større indkomst vil være din bedste udvej ud af problemerne.
Jeg syntes nu mere at du skal fokusere på hvordan du får et godt flow i din økonomi i din nuværende situation.

Jeg er sikker på at hvis det bliver stillet op rigtigt, og lavet nogle gode aftale med de personer du skylder penge, så kan det sagtens lykkedes.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)