Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre billige tekster tilbydes

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit tekstteam er klar.

Jeg har samlet et team af hurtige og dygtige skribenter, der er klar til at levere billige tekster.
Teksterne leveres på fem arbejdsdage – ofte hurtigere. 

Billige tekster må ikke forveksles med rigitgt kvalitets-tekstforfatterarbejde.
Jeg anbefaler derfor, at du tjekker f.eks. fagtermer og evt. tilpasser teksten en smule, før du bruger den endeligt.

Teksterne egner sig fint til f.eks.

• indlæg på eksterne blogs med henblik på linkbuilding

• grundtekst, som du efterfølgende selv tilretter og tilpasser

• uddybende beskrivelser, som formentlig kun bliver læst af søgemaskiner

For at give dig en vis sikkerhed for korrekt stavning og tegnsætning bruger jeg kun skribenter, der lever op til følgende:

Karakteren 10 eller 12 i skriftlig dansk på gymnasieniveau.
eller
En humanistisk universitetsuddannelse.
Alle skribenter har bestået en testopgave.
Alle skribenter har fået en generel introduktion til begejstret og søgemaskineegnet tekst.
Alle skribenter får sparring og supervision på deres tekster af mig.

Priser gældende til og med marts 2011:

Blogindlæg (bestil mindst 5 i samme emneområde):
Kort blogindlæg (á 450-550 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 75 ord): 60 kr.
Længere blogindlæg (á 900-1100 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 150 ord): 85 kr.

Artikler:
Artikel 1500 (á 1400-1600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 225 ord): 120 kr.
Artikel 2000 (á 1900-2100 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 300 ord): 180 kr.
Artikel 2500 (á 2400-2600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 375 ord): 225 kr. (Dem laver vi flest af.)
Artikel 5000 (á 4850-5150 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 750 ord): 340 kr.

Alle priser er ex. moms.

Procedure:

1. Du sender et kort oplæg til de ønskede tekster og angiver, hvor mange og hvilke typer tekster, du ønsker. Skriv til kjer@kjers.com, og skriv ”billig tekst” i emnelinjen.
  2. Jeg sender ordrebekræftelse og beder om fakturaoplysninger.
  3. Du sender fakturaoplysninger (pkt. 1-3 er værn mod fup-bestillinger).
  4. Efter senest fem arbejdsdage modtager du pr. mail dine færdige tekster samlet i ét word-dokument.
  5. Fakturaen kommer senere pr. mail.

Klik og læs mine anbefalinger om brug af billige tekster.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans,

Det lyder som et godt tilbud med nogle fair priser Yes

Jeg har dog et enkelt sprøgsmål (som i ørvigt er noget, jeg tit har tænkt over i forbindelse med at folk tilbyder artikel-skrivning): Hvor meget research hører med til prisen?

Det er måske nemmere, hvis jeg kommer med et konkret eksempel... Hvis jeg nu ønsker et kort blogindlæg om reglerne ang. ID-mærkning for hunde, skal jeg så selv levere alle facts, eller er forudgående research med i prisen?

Bemærk venligst at det ikke er for på nogen måde at anfægte priserne - jeg synes blot, at det er sjældent, at tekst-udbydere skriver, hvad der konkret er med i "pakken", hvilket jeg personligt synes, er en ret væsentlig parameter for, hvorvidt det kan betale sig at outsource sådan et område eller ej. 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:36

Hej Line

Tak for spørgsmålet, som er meget relevant.
Jeg har et pænt stort hold af skribenter i gang. Den enkelte skribent siger selv til eller fra overfor den enkelte opgave, og i dit eksempel vil det formentlig være en hundeinteresseret skribent, der bider på. Hun vil formentlig ikke have lige så stort behov for at lave research, som jeg selv ville.

Oftest oplever jeg, at kunden sender et link eller to til relevante steder, og ellers er Google jo vores ven. Det er indlysende, at vi ikke dybedanalyserer al tilgængelig viden om hvert enkelt emne. Jeg garanterer heller ikke, at vi skriver udtømmende om emnet - blot at det, vi skriver er korrekt. Netop derfor er det vigtigt, at du gennemgår teksten med faglige øjne, før du bruger den.

Skribenterne er hyret ind på freelancevilkår og er aflønnet pr. løst opgave. Deres interesse er derfor at bruge så kort tid på research som muligt. Men hvis de leverer noget vrøvl, ryger de ud i kulden, og det er de jo ikke interesseret i.

Jeg håber, at det svarer fyldestgørende på dit spørgsmål.

mvh Hans

PS. Bemærk desuden, at blogindlæggene kun leveres i bundter på min. fem stk. inden for samme emneområde. Dette skyldes netop at det tager ca. lige lang tid at forberede ét indlæg ogfem indlæg.

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 15:00

Hej Hans,

Tusind tak for det uddybende svar. Det lyder som en god måde, du har lavet dit set-up på og som et rigtig fint tilbud.

Jeg var lidt nervøs for om man selv skulle sidde og skrive samtlige facts, for så ville det jo (i hvert fald når der er tale om de korte blog-indlæg) i en del tilfælde måske bedre kunne betale sig at skrive indlægget selv, men det her lyder jo rigtig godt Yes Det er også fint, du har et helt team, så det på den måde er muligt at få en forfatter, der i forvejen har interesse for/viden om området.  

Det er kun fair, at man skal bestille 5 indlæg, når der er tale om de mindre af slagsen, men mht. emne hvor bredt må/skal et sådan i såfald være. Ville (i mit eksempel) "Hund" være for bredt, så det skulle indsævres til f.eks. "Mærkning af hunde?

Jeg ville naturligvis til hver en tid læse indlæggene igennem, før de blev lagt op, men jeg synes det er godt, du informerer om den del også Smile Alt i alt synes jeg, det er et rigtig fint tilbud, som jeg vil overveje at gøre brug af.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:23

Huske tjek om det er mundtligt eller skriftlig der er opnået 10 eller 12 i for man kan godt bestå på Dansk vis man får 7 eller 10 i karakter i  mundtligt og får 00 i skriftelig for de tager gennemsnitligt om man består eller ej.

Lyder dog som en yderste troværdig ordning der nok medførere  man kan gennemskue om man kan få den tiltænkte kvalitet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:35

Line:
Det er kun fair, at man skal bestille 5 indlæg, når der er tale om de mindre af slagsen, men mht. emne hvor bredt må/skal et sådan i såfald være. Ville (i mit eksempel) "Hund" være for bredt, så det skulle indsævres til f.eks. "Mærkning af hunde?

Hej Line

Hvor er det dejligt lige at få lidt eksempler på.
Hvis du som oplæg blot skriver "mærkning af hunde", ville jeg bede dig uddybe en smule.
Hvis du skrev:

"Der er forslag om, at det skal være obligatorisk at lade mærke sin hund med et hundetegn i platin og med RFID-chip. Vi mener som eneste danske producent, at det er en god udvikling. Derfor ønsker vi fem korte blogindlæg, der argumenterer for dette."

Så ville du kunne styre indholdet mere præcist.

Du er selvfølgelig meget velkommen i mit kundekartotek :-)

mvh Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:01

YesGodaften Hans !

WinkDet lyder da som et rigtigt godt, fornuftige og gennemtænkt koncept, du hermed udbyder til alle teksthungrende aminoer m.fl.

Nu ved jeg også, at du kender Mr. Google. Netop for også at tilfredsstille denne herre i sit evigt søgende SEO behov. Er de tekster du udbyder dermed også lavet med henblik for Mr. Google noget særpræget tilgang, eller er de alene til opfyldelse for læsernes lyster m.m. 

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:39

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Er de tekster du udbyder dermed også lavet med henblik for Mr. Google noget særpræget tilgang, eller er de alene til opfyldelse for læsernes lyster m.m. 

Hej Ib

Det er da en fornøjelse, når du her i februars kulde åbner min mulighed for at citere den varme julesang om træets grønne top:

"Hvad du ønsker, skal du få."

Hvis du i dit oplæg skriver, at du ønsker bestemte ord skrevet et bestemt antal gange i løbet af teksten, så klarer vi naturligvis den. I udgangspunktet skriver vi, så teksterne er interessante for mennesker, men så maskinerne også holder af dem.
Hvis du ønsker, at bestemte stavefejl, skal anvendes, så kan vi såmænd også se igennem fingere med dette.

mvh Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:16

Hans Stokholm Kjer:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Er de tekster du udbyder dermed også lavet med henblik for Mr. Google noget særpræget tilgang, eller er de alene til opfyldelse for læsernes lyster m.m. 

Hej Ib

Det er da en fornøjelse, når du her i februars kulde åbner min mulighed for at citere den varme julesang om træets grønne top:

"Hvad du ønsker, skal du få."

Hvis du i dit oplæg skriver, at du ønsker bestemte ord skrevet et bestemt antal gange i løbet af teksten, så klarer vi naturligvis den. I udgangspunktet skriver vi, så teksterne er interessante for mennesker, men så maskinerne også holder af dem.
Hvis du ønsker, at bestemte stavefejl, skal anvendes, så kan vi såmænd også se igennem fingere med dette.

mvh Hans

YesBeerYes Tak for klar tale Hans, ovenikøbet med en filosofisk dimension.

WinkDu har jo før serviceret mig, så jeg vender tilbage til dig, når jeg har fået bedre styr på indhold og omfang af www.raad-mal.dk

En ting er sikkert, der er for mig ingen tvivl om at gode tekster på hjemmesider er et "must", og ikke for den enkelte en omkostning, men en investering.

Før i tiden benyttede man jo også tekstforfatter til f.eks. ugens tilbud (FDB,s butiksdriftsafdeling m.m.). De var bare baseret på en "off-line" situation. Nu skal de jo være on-line (på ens hjemmeside/blog/nyheder).

Udfordringen er nu vel en balance imellem tekst til læser på sitet og Mr. Google, Bing m.fl. ???

Herinde på bl.a. Amino kan vi jo læse en masse om SEO, der næsten har taget hele dagsordenen for tekstforfatteri i Danmark.

Derfor mener jeg det er forfriskende, hvis vi nu kan komme ind til kvalitetsindhold i det tekst mæssige, som vi andre typisk ikke til fulde magter, men det kan gøres v.h.a. professionelle.

Derfor synes jeg også det er godt, at man kan få tilpasset lidt af "SEO'ens præmisser" i det fremadrettet tekstindhold man nu har liggende. På længere sigt til stor nytte i forbindelse med de organiske søgninger, som jo er helt gratis for en. Istedet for at skulle bruge en masse kortsigtiget på Adwords.

Med hensyn til keywords/søgeord har vi jo efterhånden også hjælp i vores respektive analytics, adwords m.m. sågar også om det skal være med stave/slå fejl - søge slang/fraser m.m.

Ja mulighederne er mange, og med dine kreative inputs er du klart Hans en af dem, der vil kunne udfylde huller i det markedet, som jeg tror der bliver mere og mere behov for, bl.a. med et voksende antal hjemmesider, mere fyldige med tilkoblede blogs, webshops med "elendige" produkt/data beskrivelser. Med deraf store farer for black hat hos Google grundet DC.

Men du har nok også været en tur på besøg hos Maslow ??? Udover du kender Mr. Google, som der jo i forvejen er stor respekt omkring hos aminoer i det ganske land.

Ib Abildgaard

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:38

Tak, Ib.

Jeg håber, jeg kan leve op til al din ros.

mvh Hans

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)