Mit tekstteam er klar. Jeg har samlet et team af hurtige og dygtige skribenter, der er klar til at levere billige tekster. Billige tekster må ikke forveksles med rigitgt kvalitets-tekstforfatterarbejde. Teksterne egner sig fint til f.eks.
For at give dig en vis sikkerhed for korrekt stavning og tegnsætning bruger jeg kun skribenter, der lever op til følgende: Karakteren 10 eller 12 i skriftlig dansk på gymnasieniveau. Priser gældende til og med marts 2011: Blogindlæg (bestil mindst 5 i samme emneområde): Artikler: Alle priser er ex. moms. Procedure:
Klik og læs mine anbefalinger om brug af billige tekster. Venlig hilsen Hans |
Hej Hans,
Det lyder som et godt tilbud med nogle fair priser
Jeg har dog et enkelt sprøgsmål (som i ørvigt er noget, jeg tit har tænkt over i forbindelse med at folk tilbyder artikel-skrivning): Hvor meget research hører med til prisen?
Det er måske nemmere, hvis jeg kommer med et konkret eksempel... Hvis jeg nu ønsker et kort blogindlæg om reglerne ang. ID-mærkning for hunde, skal jeg så selv levere alle facts, eller er forudgående research med i prisen?
Bemærk venligst at det ikke er for på nogen måde at anfægte priserne - jeg synes blot, at det er sjældent, at tekst-udbydere skriver, hvad der konkret er med i "pakken", hvilket jeg personligt synes, er en ret væsentlig parameter for, hvorvidt det kan betale sig at outsource sådan et område eller ej.