Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deal of the day site, er det en god idé ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Fik lige en idé og tænkte jeg ville dele den med jer. Jeg faldt tilfældigvis over siden dunno.dk som er en oversigt over mange deal of the day sites, det jeg først lagde mærke til var at stortset alle tilbud er offline ( offline butikker )

Så min idé ( hvis i ikke har gættet det ) er at man laver et deal of the day site, bare i en online version( online butikker direkte henvisning ), nu ved jeg ikke om det er lavet før men i må bære over med min ringe research hvis dette er tilfældet.

Hvad syntes i om idéen ? skal jeg forsætte med den, eller skal den kasseres ?

Hilsen Jesper

Min blog om køb på nettet, med gode tips og tricks :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:01

De fleste deals vi indgår på Pinq, som vi lancerede for nyligt, er med online butikker. Men det er rigtigt, at de fleste andre mest har off-line butikker med.

Jeg må dog sige, at der er kommet ekstrem skarp konkurrence på netop Daily Deal sites i de seneste måneder. Så det er ikke noget let marked - der skal kæmpes hårdt. Men for dem der gør det bedst er det naturligvis et spændende marked.

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 10
Skrevet kl. 00:17

Så lige inde på Pinq, og det første tilbud der kommer i øjene er da et pilates kursus på frederiksberg ;) Men udover det ene tilbud er pinq så mest online butikker ?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:40

Jesper:
Så lige inde på Pinq, og det første tilbud der kommer i øjene er da et pilates kursus på frederiksberg ;) Men udover det ene tilbud er pinq så mest online butikker ?

Hvad jeg har set af tilbud, har det været fra webshops.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:06

Jesper:

Du kan se de tidligere tilbud på Pinq her. Som du kan se er de fleste online eller landsdækkende. Så Pinq skiller sig lidt ud på det punkt.

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 10
Skrevet kl. 13:29

Ahh det kan jeg sku godt se, ( min fejl ) det ligger meget tæt op af hvad jeg havde forestillet mig.

Så må mit næste spørgsmål være, er det er en god forretning ? eller om det er for tideligt at sige noget om det ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)