Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!!!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

Der er langt fra tanke til handling, det ved jeg godt. Men jeg skal jo starte et sted. Jeg har i rigtig mange år gerne ville åbne min egen butik, det er en tanke jeg bare aldrig har fået skubbet i gang. Jeg er uddannet pædagog, men det er ikke det jeg brænder for, så nu er tiden inde til at jeg tager springet, jeg magler bare skubbet!!!
Jeg bor i et området, hvor det er muligt at leje et butikslokale til rimelige penge. Det er ikke nogen stor by, men et rigtig hyggeligt sted med en del turister. Jeg vil gerne sælge børnetøj og tilbehør (0-12år). Er der nogen der har erfaring med dette og evt. kender nogle gode grosister? Det skal være tøj af god kvalitet, men ikke dyrt mærketøj, da jeg ikke tror der er et market for det her i området.
Jeg har brug for jer til at give mig troen på at det her sagtens kan lade sig gøre :O)

Mange hilsner Malene
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:52

Nu er det en svær branche du bevæger dig ind i og jeg ved ikke om din økonomi kan bære udgiften på et lokale + lager + opstartsomkostninger.

Men siden du selv siger du skal starte et sted, hvorfor så ikke starte småt?
Hvis din økonomi ikke kan bære det, ville det måske være mere gavnfuldt at åbne en webshop med børnetøj og leje et lokale i turistsæsonerne og sælge ud af gammel lager?

Et lille momentum er bedre end ingen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 14:33
Hej Lasse

Tak for dit svar. Drømmen er min egen butik og den kontakt jeg der vil få til kunderne:)
En webshop med børnetøj, er der bare allerede så mange af... Jeg er en meget social person og derfor betyder den personlige kontakt rigtig meget for mig.
Men din ide var bestemt også en mulighed.

Er det et område du kender noget til? Er lidt i tvivl om hvordan man finder de rette grosister osv.?

Mange hilsner

Malene
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:14

Jeg kender ikke nogen jeg ville anbefale, men prøv at lav en tråd herinde hvor du leder efter børnetøjs grossister, der er sikkert en del der kan hjælpe.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:51

Hmm du nævner ikke nogle mærker som du gerne vil have så er lidt svært at foreslå grossister.

Men Brands4kids er måske en mulighed, de har 5 forskellige mærker.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:18
Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 11:18
Hej Lene

Tak for dit svar.
Jeg er virkelig stadig på 0.... Men vil så gerne prøve det her af. Min erfaring er på et minimum, men jeg tror på det! Jeg ved godt det ikke er nok, men jeg skal jo starte et sted:) Det er en lille by og derfor også en billig husleje. Det skal ikke være dyrt tøj og jeg leder derfor efter god kvalitet til rimelige penge. Har du der nogle forslag?

Mange hilsner

Malene
Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 11:23

Hejsa.

En tidligere butik i byen solgte meget dyrt børnetøj.
Det gik ikke. Det er bl.a det jeg vil gøre bedre :)
Hvad kunne man ellers gøre?
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:09

Du kan også vælge at blive en del af en kæde, f.eks name it...

Men tror du skal starte med at se på en masse mærker.

F.eks.

Pippi,

ByJezz,

Name it,

Ej sikke lej,

Katvig,

Decoy,

Fixoni.

(de mærker jeg har skrevet er nok primært til små børn, da det kun er de 0-2årige, jeg normalt forhandler babytøj/babyudstyr til) Men tror du skal ud og tjekke mange flere  mærker, men skriv endelig en PB hvis jeg kan hjælpe med andet:-)

Du kan tjekke hvad man kan købe billigt på forskellige webshops, og hvilket tøj du synes er flot... nogle har jo specielle kendetegn og er måske ikke lige din stil, og det er bare langt nemmere at sælge vare du selv synes er fede...

De mærker du synes bedst om kan du så kontakte firmaerne der står bag. Lige meget om de er danske eller udenlandske. Nogle af de udenlandske har danske leverandører, men dem henviser de som regel til hvis du skriver til dem.

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 19:32
Hej igen Lene

Kunne ikke sende denne som privat besked...
Havde lige nogle flere spørgsmål.
Ville jeg skulle være medlem af en kæde, Name it for fx.
at sælge deres børnetøj?
Håber ikke du synes alle mine spørgsmål er helt tossede:)
Kan se nu at du har en hjemmeside, super flot iøvrigt:)

K.h.
Malene
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)