Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!!!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

Der er langt fra tanke til handling, det ved jeg godt. Men jeg skal jo starte et sted. Jeg har i rigtig mange år gerne ville åbne min egen butik, det er en tanke jeg bare aldrig har fået skubbet i gang. Jeg er uddannet pædagog, men det er ikke det jeg brænder for, så nu er tiden inde til at jeg tager springet, jeg magler bare skubbet!!!
Jeg bor i et området, hvor det er muligt at leje et butikslokale til rimelige penge. Det er ikke nogen stor by, men et rigtig hyggeligt sted med en del turister. Jeg vil gerne sælge børnetøj og tilbehør (0-12år). Er der nogen der har erfaring med dette og evt. kender nogle gode grosister? Det skal være tøj af god kvalitet, men ikke dyrt mærketøj, da jeg ikke tror der er et market for det her i området.
Jeg har brug for jer til at give mig troen på at det her sagtens kan lade sig gøre :O)

Mange hilsner Malene
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:52

Nu er det en svær branche du bevæger dig ind i og jeg ved ikke om din økonomi kan bære udgiften på et lokale + lager + opstartsomkostninger.

Men siden du selv siger du skal starte et sted, hvorfor så ikke starte småt?
Hvis din økonomi ikke kan bære det, ville det måske være mere gavnfuldt at åbne en webshop med børnetøj og leje et lokale i turistsæsonerne og sælge ud af gammel lager?

Et lille momentum er bedre end ingen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 14:33
Hej Lasse

Tak for dit svar. Drømmen er min egen butik og den kontakt jeg der vil få til kunderne:)
En webshop med børnetøj, er der bare allerede så mange af... Jeg er en meget social person og derfor betyder den personlige kontakt rigtig meget for mig.